פקודתו של הקצין שצילם חיילות: "הוא היה כמו אבא בשבילי"

במשך 5 שנים תיעד סא"ל דן שרוני חיילות שהיו תחת פיקודו ברגעים אינטימיים וללא ידיעתן. אחת החיילות סיפרה כי הייתה קרובה אליו: "זה בן אדם שידע עליי הכול, ידע על דברים שעברתי"

זמן צפייה: 04:15

אחת מפקודותיו של הקצין שחשוד כי תיעד עשרות חיילות במשך חמש שנים ללא ידיעתן סיפרה היום (חמישי) לחדשות 13 על תחושותיה: "הרבה שוק. זעזוע גדול. הוא לגמרי היה כמו אבא בשבילי. זה בן אדם שידע עליי הכול בן אדם שידע עליי דברים שאני עברתי, דברים שקשורים להטרדות מיניות".

"יש תחושת השתקה, יש תחושה שמנסים לשים את הדברים בצד להמשיך הלאה", סיפרה, ואמרה בנוסף שהיא "תוהה איך הבן אדם ישב מולי והקשיב ודיבר והיה שם עבורי, כשמאחורי הקלעים ובלילות הוא יושב ומסתכל במחשב שלו ובכוננים שלו שמשדרים לו 24/7 תמונות וסרטונים של פקודות שלו ברגעים אינטימיים שלהן עם עצמן ובמקלחות ובמה לא?".

בנוסף, אתי נחמיה, אמה של הנגדת שחשפה את הפרשה, תקפה את צה"ל ואמרה: "איך 5 שנים לא עלו על זה בצה"ל? כשיצאנו היא רק צעקה לו 'איך עשית לי את זה אתה כמו אבא שלי?'. אבל הוא הוריד את הראש והמשיך ללכת. אני מאוד מקווה שהוא יישב המון שנים בכלא וישלם על כול מה שעשה לכל בת ובת".