תיעוד: כך נעצר המחבל שרצח את בני הזוג כדורי

כוחות מג"ב זיהו את החשוד כשהוא ניסה להימלט ועצרו אותו כשהוא לא נושא מסמכים, אך באמתחתו היו סכין ושטרות רבים. בתוך כך, חברת הביטוח של בני הזוג דורשת מבני משפחת כדורי את כספי הפיצויים בחזרה - בטענה שהסעיף בפוליסה איננו מכסה רצח על רקע לאומני

זמן צפייה: 05:26

לאחר פיענוח פרשת רצח הזוג כדורי בשבוע שעבר, הערב (חמישי) במהדורה המרכזית חשפנו את מעצרו הדרמטי של המחבל ווסים א-סעיד, שהודה בתמיכתו בדאעש. א-סעיד גם הודה בפציעתה של הנערה הדר בצלאל, ורצח איוון טרנובסקי, בחקירתו בשב"כ.

"אני שובר שמאלה בכיכר", סיפר רפ"ק סטס קובלסקי, מפקד פלוגה במשמר הגבול שעצר את המחבל יחד עם גשש נוסף, "ואנחנו תופסים אותו, לוכדים אותו". א-סעיד לא התנגד, הוא לא נשא עליו מסמכים מזהים אך כאשר הלוחמים הבחינו בסכין ובשטרות חדשים של כסף בין חפציו, החשד היה ברור.

א-סעיד כזכור, סיפר בחקירתו בשב"כ כי הוא קיבל החלטה לרצוח יהודים: "החלטתי שאני רוצח יהודים אבל לא מספר את זה לאף אחד. זה רק ביני לבין האלוהים שלי. אני החלטתי שהמדינה האיסלאמית זו הדרך שלי. חיפשתי קורבנות יהודים, אני רציתי לרצוח גבר או אישה אבל לא ילדים".

בתוך כך, חברת הביטוח "שלמה ביטוח", בה היו מבוטחים בני הזוג כדורי במקרים של תאונות אישיות ופיצו את משפחתם - דורשת כעת את כספי הפיצוי, בסך של מעל למיליון שקלים, בחזרה. לדברי חברת "שלמה ביטוח", הסעיף בפוליסה איננו מכסה רצח על רקע לאומני.