רצח הפלסטיני באריאל: חשוד יהודי נעצר

המשטרה עצרה חשוד, נשוי ואב ל-3, בחשד למעורבות ברצח פלסטיני אתמול באזור אריאל. סנגורו טוען כי נמנע מהלקוח שלו לפגוש עורך דין. "הוא הגיע למסור עדות ונעצר. הוא חף מפשע והגן על 20 ילדים"

זמן צפייה: 02:06

המשטרה עצרה היום (רביעי) חשוד יהודי בחשד לרצח של צעיר פלסטיני אתמול באזור אריאל. פלסטינים שטיילו באזור אריאל (מעבר לגדר) החלו לרדוף אחר קבוצה של יהודים שטיילו באזור, והחלו מיידים לעברם אבנים. הרבש"צ שערך סיור באזור, הבחין באירוע וניסה להפריד בין הצדדים ואף ירה באוויר. כחלק מהעימות, אותו צעיר פלסטיני נדקר ומת.

החשוד, נשוי ואב ל-3 בשנות ה-40 לחייו. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, המייצג את החשוד, מסר כי המשטרה אסרה על הלקוח שלו לפגוע עורך דין. "הוא הגיע כדי למסור עדות, שלא נאמר תלונה, על האירועים – ונעצר. הם עוצרים אדם חף מפשע שהגן על 20 ילדים".

בהודעת המשטרה נמסר כי היא בוחנת את האפשרות שפלסטיני דקר את חבר שלו, הצעיר עלי חסן חרב, לאחר האירוע, אם כי לדברי המשטרה, עדיין לא ברור מי הרג את הפלסטיני. לטענת משרד הבריאות הפלסטיני, הצעיר נדקר בליבו על ידי אחד מהשוהים היהודים בעת החיכוך. הוא פונה כשהוא במצב קשה על ידי הסהר האדום הפלסטיני אל אחד מבתי החולים ברשות הפלסטינית, שם נקבע מותו.

מהארגון "יש דין" (ארגון מתנדבים ישראלי לזכויות אדם) נמסר כי "עלי חסן חרב, צעיר פלסטיני בן 22 מהכפר איכסאכא נדקר למוות בידי מתנחל באדמות הכפר. הצעיר והוריו היו באדמתם הסמוכה לגדר של אריאל. למקום הגיעו מתנחלים שביקשו להקים אוהל. במקום התפתח חיכוך בין המתנחלים לפלסטינים ובמהלכו מתנחל שלף סכין ודקר למוות את הצעיר".