צה"ל חילץ אישה ובנה מכפר פלסטיני: "הוא בדרך לרצוח אותי"

האישה היהודיה, שנשואה לפלסטיני מהכפר קבלאן בשומרון, התקשרה למוקד וסיפרה שבעלה בדרך הביתה לרצוח אותה. היא חולצה יחד עם בנה ע"י כוחות צה"ל

שומרון, אילוסטרציה
שומרון, אילוסטרציה | צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

כוחות צה"ל חילצו היום (שלישי) אישה יהודיה מהכפר קבאלן בשומרון לאחר שהיא התקשרה למוקד וסיפרה שבעלה בדרך הביתה לרצוח אותה. מדובר באישה שנשואה לפלסטיני המתגורר בכפר והיא חולצה יחד עם בנה.

משפחתה של האישה, המתגוררת בנתניה, יצרו קשר הבוקר עם ארגון להבה לאחר שהבינו כי בתם, כך הם טוענים, נמצאת במערכת יחסים אלימה עם גבר פלסטיני. בארגון הימין הקיצוני יצרו קשר עם אותה אישה ואמרו לה ליצור קשר עם הצבא, אז נכנסו הכוחות להוציא אותה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' פרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו את המקרה וכתב: "מדובר במבצע ארוך ומורכב שהסתבך, וב"ה נגמר בטוב. האישה ובנה היו שבויים וחטופים פשוטו כמשמעו בכפר הערבי, עברו מסכת התעללות קשה וחייהם היו בסכנה בשל מירוץ בין צה"ל לשו"פים (שוטרים פלסטינים) מי מגיע אליהם ראשון. תודה לכל העוסקים במלאכה".

המשטרה ששלחה ניידת סמויה והייתה בדרכה, לטענת להבה, עדכנה את הבעל הפלסטיני, שאביו שוטר, שאיים כי אם יקחו אותה הוא ירצח את אשתו. הכוחות הצליחו להגיע לפני שהבעל הגיע והוציאו אותה יחד עם בנם המשותף בן השנתיים וחצי.