על סדרת מבצעים אסטרטגיים לגריעת יכולות האויב: פרס ביטחון ישראל הוענק למוסד

במסגרת טקס פרס ביטחון ישראל שנערך בבית הנשיא בירושלים, הוענק למוסד פרס על סדרת מבצעים אסטרטגיים. ראש המוסד דוד ברנע: "התעוזה, התחבולה והמסירות שלכם, הן אבן היסוד של ביטחון מדינת ישראל"

הנשיא יצחק הרצוג וראש המוסד דוד ברנע עם היחידה שקיבלה את פרס ביטחון ישראל

במסגרת טקס פרס ביטחון ישראל שנערך הערב (שלישי) בבית הנשיא בירושלים, הוענק פרס למוסד על סדרת מבצעים אסטרטגיים. א', שעומדת בראש החטיבה הטכנולוגית במוסד, נשאה נאום בשם כלל מקבלי הפרס ואמרה: "שורת המבצעים של המוסד שזכו בפרס אשר מטרתם שמירה על היתרון האיכותי של מדינת ישראל אל מול האיומים האסטרטגיים, מייצגת עוצמה טכנולוגית, מודיעין איכותי מאין כמוהו ויכולת מבצעית, נועזת ומתוחכמת, המאפשרים להגיע להישגים שביציאה לדרך ניראים כחלום".

ראש המוסד דוד ברנע אמר: "אני מביט עליכם בגאווה אדירה. התעוזה, התחבולה והמסירות שלכם, הן אבן היסוד של ביטחון מדינת ישראל והן תמצית ה-די.אנ.איי של המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים. אתם שילמתם וממשיכים לשלם מחירים אישיים ומשפחתיים לא פשוטים, כחלק בלתי נפרד מתפקידכם, וכל זאת כדי לאפשר לאזרחי מדינת ישראל ולעם היהודי להמשיך ולהתקיים בביטחון".

א', האישה שעומדת בראש היחידה שקיבלה את פרס ביטחון ישראל
א', האישה שעומדת בראש היחידה שקיבלה את פרס ביטחון ישראל

הטקס נערך במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, שהעניק את פרס ביטחון ישראל לשלושה פרויקטים "יוצאי דופן ובעלי השפעה מכרעת על ביטחונה של מדינת ישראל", ובהשתתפות שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ראש המוסד, ראש השב"כ וראשי התעשיות הביטחוניות.