בתגובה לירי מלבנון: חיל האוויר תקף יעדים של חזבאללה

מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו עמדות תצפית של ארגון הטרור, בעקבות הירי שבוצע אמש מלבנון לעבר כוח צה"ל - שלא גרם לנפגעים. הוסרו המגבלות במרחב ותושבי האזור הונחו לחזור לשגרה

פצצות תאורה בעקבות חשד לאירוע ביטחוני בגבול לבנון

מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (רביעי) יעדים של חזבאללה במרחב גבול לבנון, בעקבות הירי שבוצע אמש מלבנון לעבר כוחות צה"ל - שלא גרם לנפגעים. הוסרו המגבלות במרחב והתושבים הונחו לחזור לשגרה. נמסר כי "צה"ל רואה את האירוע בחומרה רבה - ממשלת לבנון אחראית לנעשה משטחה".

במסגרת תגובת חיל האוויר הותקפו עמדות תצפית של ארגון הטרור. בתקשורת הלבנונית דווח כי צה"ל ירה יותר מ-200 פצצות תאורה ופצצות זרחן, שחלקן גרמו נזק למבנים וכן לשריפות בצד הלבנוני.

עוד בחדשות 13:

צה"ל: אירוע ביטחוני במרחב מנרה בגבול לבנון – הפרטים בבדיקה

משלחת ישראלית תצא לאבו דאבי בשבוע הבא; גנץ שוחח עם עמיתו

במח"ש בודקים: המפגין שהתעמת עם סנ"צ גואטה – תקף אותו קודם

תיעוד השריפה שפרצה בלבנון

כאמור, אמש התעורר חשד לאירוע ביטחוני במרחב מנרה שבגבול לבנון. בעקבות זאת חלק מהצירים נחסמו, ותושבי מנרה, מרגליות, מלכיה, משגב עם ויפתח התבקשו להסתגר בבתיהם. התקרית אירעה בעת ששהה ראש הממשלה בנימין נתניהו בחופשה בצפון.

כתב רשת אל-מנאר עלי שעיב דיווח כי כוח צה"ל, אשר מוצב בא-זאעורה, ירה כ-30 פצצות תאורה בשמי הכפרים חולא ומיס אל-ג'בל. עוד דווח כי שריפה גדולה פרצה בעקבות פצצות התאורה שנורו לאזור.

פצצות תאורה בעקבות חשד לאירוע ביטחוני בגבול לבנון
פצצות תאורה בגבול לבנון