לאה גולדין נגד בנט: "הבטחת שינוי - אל תחזור על מקרה רון ארד"

אמו של הדר התייחסה לסוגיית החזרת גופותיהם של בנה ואורון שאול ותקפה את בכירי המערכת: "כל הזמן רק סוגרים בפנינו דלתות, שכחו מי האויב". עוד הוסיפה: "אלך בעצמי להביא את בני בדרך שלי"

זמן צפייה: 05:54

לאה גולדין, אמו של חלל צה"ל הדר גולדין, התייחסה הערב (שלישי) בריאיון לחדשות 13 לסוגיית השבת גופותיהם של בנה ואורון שאול מרצועת עזה, ברקע למאמצים למצוא את נווט הקרב שנפל בשבי רון ארד, ואמרה כי "אחרי שהסוסים ברחו מהאורווה עושים את מרב המאמצים לתפוס אותם? הבעיה שלי היא עם ראש הממשלה נפתלי בנט שאני סמכתי עליו שיביא שינוי, ובעצם מה שיש לנו זה המשך ישיר של התנהלות דומה סביב החזרת גופותיהם של אורון ושאול מעזה".

עוד הוסיפה לתקוף אמו של הדר: "אני קוראת לבנט להתעורר - הבטחת ממשלת שינוי, תשנה את העובדות ואל תחזור על מקרה רון ארד, תחזיר את גופות החיילים כאן ועכשיו. הדר ושאול נמצאים במרחק שעה מהאולפן, יודעים כבר אצל מי הם נמצאים, אך עם יחיא סינוואר הם עושים עסקים כל יום".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרות מתמחים חתמו על מכתבי התפטרות: לא נקבל "פייק מתווה"

הרצוג נחת באוקראינה: "לעם היהודי יש כאן עבר מפואר"

עסקת ענק: ישראל תמכור לצ'כיה מערכות נ"מ בסך 620 מיליון דולר

לאה גולדין
לאה גולדין | צילום: חדשות 13

בנוסף, התייחסה גולדין לפגישה שהתקיימה בינה לבין בנט, "בעלי שמחה שרטט עבורו (ראש הממשלה) כיווני פעולה והוא אפילו לקח את הנייר הזה אתו, אבל הוא לא אמר כלום ולא עושה כלום. במציאות רק סוגרים לנו דלתות. יש לנו מתאם שבויים שכבר 4 שנים לא נותן תוצאות".

"יש לנו כעת שר ביטחון שהיה הרמטכ"ל במהלך מבצע צוק איתן והוא שלח את הדר למותו, אביב כוכבי היה ראש אמ"ן, הוא שלח את הדר ונתן את חוות הדעת המודיעינית. הסיפור הזה כבר עבר את גבול הטעם הטוב. ההיגיון לא עובד פה, רק פעלולים עסקיים ופוליטיים".

כמו כן, תקפה אמו של סגן גולדין את בכירי המערכת וטענה כי: " אנחנו במציאות שבה התבלבלו ושכחו מי האויב - הפכו אותנו לאויב. סינאוור זה האיש עושים אתו עסקים כל יום". לבסוף הוסיפה: "אני לא אהיה רון ארד, כי אני אלך בעצמי להביא את הדר בדרך שאנחנו נתווה, מתוך גאווה לאומית וישראלית ולא מתוך כניעה לחמאס".