המפכ"ל: "את החגיגות נעשה בסוף אחרי שהשישי יהיה אצלנו"

רנ"צ קובי שבתאי ליווה הלילה את הכוחות שלכדו ארבעה מהמחבלים, והודה על שיתוף הפעולה בין כלל כוחות הביטחון: "מדובר באנשים במצב של נואשות וחייבים להיות עירניים לכל תזוזה שיש בשטח"

זמן צפייה: 01:27

המפכ"ל קובי שבתאי ליווה הלילה (שבת) את הכוחות שפעלו ללכידת ארבעה מתוך ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע. המפכ"ל קיים הערכת מצב בחפ"ק המשטרה בגן נר ואף סייר בשטח בין השוטרים והלוחמים שהיו פרוסים בגזרה.

לאחר שנמצאו שני המחבלים בנצרת אמר המפכ"ל למפקדים בחפ"ק המשטרתי בגן נר: "מגיע יישר כוח לכל מי שעשה את מה שעשה עד עכשיו, יש לנו תפיסה של שניים, אנחנו רק בתחילת הדרך ואת החגיגות נעשה בסוף אחרי שהשישי יהיה אצלנו. אנחנו בזמן זהב מבחינתנו, מתוך הנחה שיש עוד שניים בגזרתנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיקים, עקבות נעליים ועירנות אזרחית: כך נתפסו המחבלים הנמלטים

כפר כנא: ירי לעבר ביתו של קצין בכיר במשטרה

הערכה: המחבלים שטרם נתפסו התפצלו – ייתכן שאחד מהם חצה לשטחים

"חייבים להמשיך לשמור על עירנות אל מול קריאות ה- 100 ואבטחת היישובים בגזרה", הוסיף המפכ"ל, "מדובר באנשים במצב של נואשות וחייבים להיות עירניים לכל תזוזה שיש בשטח".

הבוקר לאחר תפיסתם של שני המחבלים הנוספים וביניהם זכריה זביידי אמר המפכ"ל: "הודות לשיתוף הפעולה בין כל ארגוני הביטחון ולפריסה המאוד גדולה של כוחות המשטרה ומג"ב בשטח, הצלחנו לשים את היד על ארבעה מתוך שישה המחבלים והמצוד נמשך. אני קורא לאזרחים שהתנהגותם עד כה ראויה לשבח, להמשיך בשגרת יומם לצד עירנות גבוהה לכל דבר חשוד. אנו נגיב לכל קיראת 100 ולכל דיווח במהירות בכדי לשים את היד על 2 המחבלים שעדין נמצאים בבריחה".