מאמץ איראני לנקמה: כוח קודס ניסה לפגוע במטרות ישראליות בארגנטינה

גם במהלך היממה האחרונה סוכלו פיגועים נגד ישראלים בטורקיה, ובנוסף הולך וגובר החשד שחוליה של משמרות המהפכה שנתפסה בבואנוס איירס חיפשה שם יעדים ישראליים ויהודים על מנת לביצוע פיגוע

זמן צפייה: 02:02

האיראנים לא מפסיקים לחפש נקמה בישראל, וגם במהלך היום (רביעי) היו סיכולים של פיגועים נגד ישראלים, כאשר מידע מודיעיני שמגיע על יצירת קשר עם תיירים ישראלים באיסטנבול גורר טלפון מהצוות המשותף של המוסד, השב"כ והמל"ל, שמזהיר את הישראלים.

בנוסף, הולך וגובר החשד שחוליה של כוח קודס ממשמרות המהפכה שנתפסה בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, חיפשה שם יעדים ישראליים ויהודים על מנת לביצוע פיגוע. האיראנים חכרו מטוס בואינג 747 כדי לנחות בארגנטינה לפני כשבוע, כאשר לשירותי הביטחון של ארגטינה הועבר מידע מודיעיני לפיו במטוס יש אנשי משמרות המהפכה שמחפשים יעדים לפיגוע. האיראנים שהגיעו במטוס נעצרו ונלקחו לחקירה.

תיירים באיסטנבול
תיירים באיסטנבול

היום קיים שר החוץ יאיר לפיד תדרוך לעיתונאים, אמר כי כרגע לא מתוכננות אזהרות מסע למדינות נוספות, והודה לטורקיה על שיתוף הפעולה בנושא.. "המשפחות לא ישלימו אם יקרה משהו כי הם התעלמו מהאזהרות", אמר לפיד, "אנחנו לא אומרים זאת הבעיה שלכם - אנחנו לוקחים אחריות. אנשים צריכים לקחת יותר אחריות".