"הוא דקר אותי ואז שמעתי יריות": הצעיר שנפצע בפיגוע בגוש עציון משחזר

מחבל מבית לחם דקר בשבוע שעבר אזרח ישראלי באוטובוס בעזרת מברג. כעת, הוא שוחח עם חדשות 13 וסיפר על מה שעבר עליו: "כל הסיפור הזה היה 15 שניות. לא ידעתי מה אני יכול לעשות ואז הוא דקר אותי עם מברג. הקב"ה נתן לי חיים במתנה. היו כאן ניסים"

הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה בגוש עציון משוחרר מבית החולים | צילום: דוברות שערי צדק

הצעיר שנפצע קשה בפיגוע הדקירה בגוש עציון בשבוע שעבר שוחח היום (שני) עם חדשות 13 וסיפר מה אירע. לדבריו, "לא ידעתי מה לעשות ואז הוא דקר אותי עם מברג. אני זוכר שבעטתי בו ואז שמעתי יריות".

לפי עדותו, הוא עמד תחילה בתחנת האוטובוס וראה את המחבל שהגיע. "הסיבה שהוא לא היה נראה לי חשוד הייתה כי היו לו אוזניות, התרחקתי ממני ונתתי לו לעלות ראשון לאוטובוס. אחר כך התיישבתי וראיתי משהו צהוב ביד שלו. הדבר הבא שקרה הוא שהוא דקר אותי ותודה לאל היה שם מישהו עם נשק".

המחבל שביצע את הפיגוע בגוש עציון, נדאל ג'מעה ג'עאפרה
המחבל שביצע את הפיגוע בגוש עציון, נדאל ג'מעה ג'עאפרה

"הוא הגיע ממקום מוזר מכביש 60, הוא לא היה נראה 'מחבל קלאסי', אף פעם לא ראיתי מחבל שמסתובב עם אוזניות גדולות, היה לו קפוצ'ון ואוזניות. הייתי מאוד סקפטי ולכן עליתי על האוטובוס". הצעיר שיחזר את הרגעים הקשים ואת התוצאה, "חטפתי טראומה, אני זוכר שבעטתי בו בחזרה ואז שמעתי יריות. הוא נתן לי מכות בעצם ואז שמעתי קולות ירי והוא נפל על הרצפה. אני לא הרגשתי כלום. נדקרתי בלב, בראש וביד. הוא שרט את הלב".

"כל הסיפור הזה היה 15 שניות. לא ידעתי מה אני יכול לעשות ואז הוא דקר אותי עם מברג. היו יריות ופרמדיק שאל אותי שאלות אבל הייתי מעורפל, חצי רדום. בחסדי שמיים הבראתי. הקב"ה נתן לי חיים במתנה. היו כאן ניסים. ברוך ה' אני בבית. הייתי בסכנת חיים".

זירת הפיגוע בגוש עציון
זירת הפיגוע בגוש עציון

כזכור, הצעיר היה הפצוע היחיד בפיגוע ביום חמישי האחרון, לאחר שנדקר בעת שהיה בנסיעה באוטובוס בצומת אלעזר שבגוש עציון. המחבל הדוקר חוסל על ידי אזרח חמוש ששהה באוטובוס, כשבמקביל צוותים רפואיים שהגיעו למקום פינו את הפצוע בן ה-28 להמשך טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק. בנוסף, במקום היו שלושה נפגעי חרדה.

נידאל ג'ומה ג'פארה בן ה-30 מבית לחם הוא המחבל שביצע את פיגוע הדקירה באלעזר וחוסל, ללא עבר ביטחוני קודם.