חופית שביתה נפגע מהרקטה בשדרות: "יצאתי מהממ"ד וחשכו עיניי"

רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה פגיעה ישירה בבית, ונגרם נזק למבנה אך אין נפגעים בגוף. נפגעת חרדה אחת טופלה במקום. "לא גדלתי בשדרות אבל מה שחווים פה האנשים זה מזעזע"

זמן צפייה: 01:21

רקטה פגעה היום (שבת) פגיעה ישירה בבית ברחוב יוסף קארו בשדרות, ונגרם נזק למבנה אך אין נפגעים בגוף. נפגעת חרדה אחת טופלה במקום. חופית שביתה נפגע מהרקטה סיפרה לחדשות 13: "יצאתי לעשן סיגריה והילדים ראו טלוויזיה, שמענו פיצוץ ורצנו לממ"ד, הרחנו ריח לא טוב וחשבתי שזה פגע לי בבית. יצאתי וחשכו עיניי, המטבח שלי, הכל הלך שם".

"לא גדלתי בשדרות אבל מה שחווים פה האנשים זה מזעזע, זה פשוט מגעיל חייבים לעשות משהו. אם היה קורה משהו? אם הילדים שלי היו הולכים לי? אני עשר שנים בשדרות וחווים את זה כל הזמן. באתי מאזור המרכז, שם אין את זה, כשהגעתי לפה ראיתי מה זה, אבל היום זה היה מזעזע".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2208061455' autoplay='0' credit='' desc='הבית שנפגע בשדרות' poster='' kid='1_bgdmaqbs' duration='']

אלי, בעל הבית, סיפר: "ישבתי פה, במרחק של חמישה מטרים מהנפילה עצמה. הילדים ישבו בסלון. שמעתי פיצוץ רציני. חיכיתי עשר שניות, יצאתי וראיתי את כל הבלגן, ואז התחילה ההיסטריה עם הילדים. בא צוות חוס"ן ודיבר איתם. עכשיו אנחנו מתפנים עד שיסדרו פה את כל הבלגן. יהיה בסדר, זה הבית. נולדנו פה ונחיה פה".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-0608221545' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ceizdblo' duration='']

יותר מ-200 רקטות שוגרו לישראל מרצועת עזה מאז פתיחת מבצע עלות השחר אתמול. ראש הממשלה יאיר לפיד יכנס הערב בשעה 22:30 את ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי בקריה בתל אביב.