"גאווה מטורפת": התצפיתנית שזיהתה את חוליית חזבאללה משחזרת

טוראית ס' הפכה לגיבורת היום כאשר סיכלה את ניסיון חדירת המחבלים בגבול לבנון. בשיחה שקיימה עם ראש העיר בה היא מתגוררת, סיפרה: "אני בהתרגשות - לא מספיקה לשים לב להודעות" • בלעדי

זמן צפייה: 05:30

גיבורת היום (שלישי) היא טוראית ס', התצפיתנית שסייעה אתמול לסכל את פיגוע חזבאללה בהר דב שבגבול לבנון. חוליית המחבלים שיצאה מהכפר שובא ניסתה לחדור לכיוון מוצב גלדיולה, אלא שבדרך התצפיתנית ראתה אותם והכווינה את הכוחות של צה"ל, אשר סגרו על החוליה וירו לעברה באש.

"מי היה מאמין שאני אסכל אירוע כזה", כתבה טוראית ס' בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, "תחושת הגאווה והסיפוק פשוט מטורפת. שומרת עליכם מרחוק - גם אם אתם לא יודעים את זה". "היא שלחה לנו הודעה שהיא התצפיתנית - ובהתחלה לא האמנתי", סיפרה אמה לחדשות 13, שמרגישה היום גאה במיוחד. "חשבתי שהיא עובדת עליי".

הבוקר, טוראית ס' אף קיבלה טלפון מחיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין, שם היא מתגוררת. "את הפכת להיות יקירת העיר", אמר לה צורי. "בכל העיר מדברים עלייך". "אני כולי בהתרגשות כל הזמן", השיבה לו טוראית ס', "לא מספיקה אפילו לשים לב מה שולחים לי הודעות".

לכתבות נוספות בנושא >>

ניסיון הפיגוע של חזבאללה: אור הלר משחזר את תנועת המחבלים

רה"מ בהערכת מצב בפיקוד צפון: "מציע לחזבאללה לא לנסות אותנו"

ראש ממשלת לבנון: "פעולת ישראל בגבול – הסלמה צבאית מסוכנת"

טוראית ס', התצפיתנית שסיכלה את ניסיון החדירה בלבנון
טוראית ס', התצפיתנית שסיכלה את ניסיון החדירה בלבנון | צילום: חדשות 13

בתוך כך, המתח בגבול לבנון ממשיך לעלות. בשל החשש מתגובה נוספת של חזבאללה, תושבים בגליל המערבי הונחו הערב להסתגר בבתים לאחר שצה"ל זיהה חשודים בגדר עם לבנון, אולם לאחר זמן קצר התברר כי מדובר בזיהוי שווא.

מוקדם יותר היום הודיע צה"ל כי הוחלט לתגבר את פיקוד הצפון במערכי אש מתקדמים, את יחידות האיסוף הקרבי וכן את שאר הפיקוד בכחות חי"ר מיוחדים. הפיקוד יתוגבר, בין היתר, במערכי אש מדויקים מהקרקע כמו תותחים ורקטות, וגם בכוחות שייערכו לאפשרות של ניסיון פיגוע נוסף מצד חזבאללה. בצה"ל מעריכים כי האירוע של אתמול עדיין לא נגמר, וכי הארגון עלול לבצע פיגוע כבר ביומיים הקרובים.

הסטורי של טוראית ס', התצפיתנית שסיכלה את ניסיון החדירה בלבנון
הסטורי של טוראית ס', התצפיתנית שסיכלה את ניסיון החדירה בלבנון | צילום: חדשות 13