רעול פנים שהזדהה כקצין פת"ח: "נירה במתנחל שינוע בכבישי הגדה"

נמשכת ההסלמה בשטחים: גבר חמוש שטען כי הוא שוטר במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית פרסם סרטון שבו איים לפגוע בישראלים. "פונה לכל מי שמחזיק נשק או סכין - אנחנו לא עובדים אצל צה"ל"

זמן צפייה: 01:23

ברקע ההסלמה בשטחים, אדם רעול פנים וחמוש שהציג את עצמו כקצין במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית, פרסם הערב (שלישי) סרטון שבו איים לפגוע בישראלים: "אני פונה לכל מי שמחזיק נשק או סכין - הגיע הזמן שנאמר לאויב שאנחנו לא שומרי ההתנחלויות שלהם ולא עובדים אצל החיילים שלהם".

"מעכשיו נאסרת התנועה על המתנחלים בכבישי הגדה ומי שינוע בהם - ירו עליו", הוסיף קצין הפת"ח. "אתם תראו מאיתנו פעולות גדולות. הגיע הזמן לשלם את המחיר ואתם תשלמו מחיר גבוה". "לא נרשה עוד שהמתנחלים ימשיכו לדרוס את כבודנו ולפגוע בילדינו כמו שעשו לאבו חדיר", אמר.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ח"כ רם בן ברק: "יש קשר בין המבצע לעובדה שלפיד קיבל את המנדט"

בצה"ל מעריכים: ככל שהמבצע מתקדם גובר הסיכוי לפגוע בצמרת חמאס

נמשכים המטחים הכבדים לדרום; נתניהו: "נמשיך במבצע ככל שיידרש"

חמוש, קצין פת''ח
החמוש שהזדהה כקצין פת''ח

כאמור, הדברים נאמרים ברקע המתיחות ההולכת וגוברת ביהודה ושומרון במקביל למהומות בערים המעורבות ולמבצע "שומר החומות". על פי דיווחים פלסטיניים, שלושה פלסטינים נהרגו היום בעימותים עם כוחות הביטחון.

מוקדם יותר, אירע פיגוע ירי סמוך לרמאללה. במהלך הפרת סדר אלימה בכיכר איו"ש, בוצע ירי משמעותי לעבר כוח צה"ל ששהה סמוך למקום וכן לעבר מפקדת אוגדת יהודה ושומרון. שני חיילים נפצעו ברגליהם ופונו לבית החולים. הלוחמים הגיבו בירי.