נציבת שב"ס קטי פרי בוועדת בריחת האסירים: "קצינים טענו כלפי טענות קשות ובוטות"

נציבת שב"ס המשיכה את עדותה היום בוועדת הבדיקה הממשלתית לבריחת האסירים בכלא גלבוע, ואמרה כי אילן מלכא שהתמודד מולה לתפקיד נציב שב"ס "נקט בפעולות לא לגיטימיות כדי להביא לפסילתי". עוד אמרה פרי: "לומר שהארגון לא עושה תחקירים - זו טענה שקרית"

Whatsapp Image 2022 01 12 At 0
נציבת שב"ס קטי פרי בוועדה לחקירת אירועי כלא גלבוע | צילום: ברונו שרביט לע"מ

נציבת שב"ס, רב-גונדר קטי פרי, המשיכה היום (שני) את עדותה בוועדת הבדיקה הממשלתית לבריחת האסירים בכלא גלבוע, וטענה כי אילן מלכא, מי שהתמודד מולה לתפקיד הבכיר, "נקט בפעולות לא לגיטמיות מלובש מדים כדי להביא לפסילתי מהתפקיד".

עוד המשיכה להעיד פרי: "יצא לי שם של דיקטטורית שרוצה קצינים צייתנים. אלה טענות חסרות בסיס של חבורה של אנשים ממורמרים שפגעו בי ורצו לסגור איתי חשבון". כמו כן, דחתה פרי כי היא זו שהדליפה לתקשורת את פרטי הפגישה שלה עם מלכא, במהלכה הבהירה לו שפעולותיו לא היו לגיטימיות וכי הם לא יוכלו לעבוד יחד.

"נטענו כאן טענות בוטות והכפשות קשות כלפי מצד שלושת הקצינים שפרשו", המשיכה פרי בעדותה, "זה בוודאי לא עושה טוב לארגון שאני נמצאת בראשו. אני רוצה לשים את הדברים על השולחן, בין אם זה בסוגיית המודיעין והשקט התעשייתי כביכול, וסוגיות נוספות".

בנוסף, הדפה רב-גונדר פרי לטענה כי מינתה אנשים לא ראויים וצייתנים לתפקידי גונדרים, וכי להם נגיעה פוליטית כזו או אחרת תמורת "שקט תעשייתי". "אולי אפשר לשפר את רמת התחקירים ואולי את הפעולות שננקטות, אבל לומר שהארגון לא עושה תחקירים זו טענה שקרית", אמרה פרי.