"זה נס": הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה בגוש עציון שוחרר מבי"ח

לאחר שנדקר 9 פעמים במקומות שונים בגופו, בין היתר בראשו ובלב – הפצוע שוחרר מבית החולים כשהוא מלווה באשתו ההריונית. "רק ביום שישי יצאתי מניתוח חירום בטיפול נמרץ - יכולתי להיות במקום אחר"

הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה בגוש עציון משוחרר מבית החולים | צילום: דוברות שערי צדק

הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה באוטובוס בצומת אלעזר שבגוש עציון בחמישי האחרון, התאושש ושוחרר היום (ראשון) לביתו, לאחר שהחלים. בדרכו החוצה, מלווה באשתו שהינה בהיריון, אמר כי "זהו נס, רק ביום שישי יצאתי מטיפול נמרץ לאחר ניתוח חירום - והנה אני כבר בדרכי הביתה, הולך על שתי רגליים".

הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה בגוש עציון משוחרר מבית החולים | צילום: דוברות שערי צדק

מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, ד"ר אלון שורץ, סיפר כי "לאחר הערכה מהירה בחדר הטראומה, נדרשנו להכניס את הפצוע לניתוח מציל חיים שממנו התאושש בצורה יפה. בשישי היא הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ לב למחלקה רגילה. אנו שמחים על התוצאה הטובה ועל החלמתו המהירה של המטופל, ששב לעמוד על רגליו ימים בודדים לאחר האירוע".

הפצוע שיחזר את שאירע בפיגוע: "עליתי לאוטובוס עם המחבל, הוא עטה אוזניות והתנהג באופן מחשיד. הוא התיישב שני ספסלים מאחורי, ואני הסתובבתי והסתכלתי עליו בחשש. בתוך זמן קצר מצאתי את עצמי במאבק מולו. תושייה של נוסע אחר עם נשק, שחיסל את המחבל, הצילה את חיי - לא לפני שנדקרתי 9 פעמים במקומות שונים בגוף, מהראש ועד לרגל, כולל דקירה אחת בלב. בשלב מסוים ראיתי שחור בעיניים, נכנסתי לערפול הכרה, ואז הגיעו כוחות ההצלה והחלו לטפל בי".