שיגור כושל: שתי רקטות שנורו מעזה התפוצצו בשטח הרצועה

הרקטות שוגרו מעזה לכיוון לישראל ונפלו בתוך הרצועה, ולפי דיווחים פלסטיניים ישנם שני פצועים כתוצאה מנפילת רקטה אחת באיזור בית חאנון. מדובר צה"ל נמסר כי רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בקרבת הגדר שבצפון הרצועה

זמן צפייה: 07:44

שתי רקטות שוגרו מרצועת עזה לכיוון לישראל הערב (שישי) ונפלו בתוך הרצועה. התראה הופעלה בשטח פתוח. לפי הדיווחים ישנם שני פצועים פלסטינים כתוצאה מנפילת הרקטות, ונטען כי לפחות רקטה אחת נפלה באיזור מאוכלס באיזור בית חאנון שבצפון הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בקרבת הגדר שבצפון הרצועה.

אחד הפצועים הפלסטינים הוא מחמד רזק מוחמד מצרי, בן 23 מג'באליה, שנפגע מנפילת הרקטה מאחורי בתי הספר של ארגון אונר"א, מזרחית לבית חאנון. כמו כן, דווח על פצוע אחד אשר נפגע מאבנים שעפו בעקבות נפילת הרקטה, ופונה כשהוא במצב קל לבית החולים האנדוליסי.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2204222125' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד נפילת הרקטה בשטח הרצועה' poster='' kid='1_wjns5qp9' duration='11']

כזכור, שלשום נפלה רקטה בעיר שדרות ופגעה סמוך לבית, כאשר השיגור לא זוהה על ידי כיפת ברזל. לא היו נפגעים בגוף כתוצאה מהירי, אך נגרם נזק בבית בעיר וכוחות המשטרה טיפלו ברסיסים שפגעו במבנה. בעקבות השיגור צה"ל תקף מתחם תת קרקעי ברצועה.

Whatsapp Image 2022 04 21 At 0
הרקטה שנפלה בשדרות

גם ביום שני השבוע נשמעה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול בין היישובים כיסופים לעין השלושה, כאשר על פי דובר צה"ל זוהה שיגור של רקטה אחת מכיוון רצועת עזה שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. גם שם לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק.