תקרית חריגה בגבול עזה: אזרח נפגע קל מירי - צה"ל תקף בתגובה

עובד של חברה אזרחית, שפועלת באזור המכשול ברצועה מטעם משרד הביטחון, נפגע ברגלו. בצבא מתייחסים לאירוע כפיגוע, ולכן הגיבו בירי טנקים והפסקת העבודות על הגדר. דיווחים פלסטיניים: פצוע קשה מירי צה"ל. העבודות החקלאיות סמוך לגדר ישובו מחר בבוקר לפעילות

זמן צפייה: 01:30

עובד ישראלי בן 33 שהועסק חברה אזרחית הפועלת מטעם משרד הביטחון בגבול עזה, נפצע היום (רביעי) באורח קל ברגלו מירי שבוצע לעברו בעת שעבד על טרקטור. בהמשך, הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. בתגובה לאירוע, צה"ל תקף ברצועה. מסתמן כי מדובר בירי טועה של צייד פלסטיני מכיוון הרצועה ולא באירוע פח"עי. הצבא הגיב גם בירי הרחקה לעברו.

Whatsapp Image 2021 12 29 At 1
תיעוד עזתי של תקיפות צה''ל

ככל הנראה הפועל נורה על ידי פלסטיני מכיוון הרצועה בעת ששהה בשדות של אחד הקיבוצים בעוטף עזה. צה"ל הגיב, כאמור, בירי טנקים לעבר עמדות ריקות בגבול הרצועה. על פי דיווחים פלסטיניים לפחות ארבע עמדות הותקפו. על פי דיווחים פלסטיניים, אדם אחד נפצע קשה ושלושה תושבי הרצועה נוספים נפגעו קל מירי צה"ל.

בתום הערב מצב הערב (רביעי) הוחלטו כי העבודות החקלאיות סמוך לגדר המערכת ישובו מחר בבוקר לפעילות שגרתית. כמו כן, הוסרו המחסומים שהוצבו סמוך לגבול ומהכניסות האחוריות לישובים צמודי הגדר.

כוחות צה''ל מחסום גבול רצועת עזה
מחסום צה''לי לאחר התקרית בגבול הרצועה