מאו"ג עזה: "סינוואר עושה הכול כדי להשאיר את עזה מחוץ להסלמה"

תא"ל נמרוד אלוני התייחס בשיחה עם תושבי עוטף עזה לתקיפות האחרונות של חיל האוויר ברצועה לפני כחודש ועל סבבי ההסלמה האחרונים: "תקפנו קשה אחרי הרקטות, פגענו בנכס שאפילו במלחמה קשה לנו לפגוע בו, בטח שבשגרה"

Whatsapp Image 2022 04 30 At 2

בשיחה עם תושבי עוטף עזה שנערכה היום (שישי) מפקד אוגדת עזה תת אלוף נמרוד אלוני אמר על מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר כי הוא "עושה הכול כדי להשאיר את עזה מחוץ להסלמה".

מפקד האוגדה התייחס לתקיפה ברצועה לפני כחודש ולשיגורים האחרונים, ליחיא סינוואר עצמו וכן למבצע שומר החומות. לדבריו, בתקיפה האחרונה "תקפנו קשה אחרי הרקטות, פגענו בנכס שאפילו במלחמה קשה לנו לפגוע בו, בטח שבשגרה. נכס ייצור מאוד מאוד משמעותי".

אלוני הוסיף על סינוואר וחמאס: "אף אחד מהפיגועים הוא לא בהכוונה מעזה. סינוואר עושה הכל להשאיר את עזה מחוץ להסלמה". על מבצע שומר החומות אמר כי "ביום שהתחיל המבצע, בערב הראשון, הם ניסו להוציא שתי פשיטות. אנחנו הבנו שזה קורה ותקפנו בלילה בו זמנית את שני הכוחות האלה והרגנו את כולם".

"בעשרה ימים הבאים של שומר החומות הם לא העזו להיכנס לתת-קרקע בגלל הטראומה הזאת. כוח של חמאס ניסה להגיע במצנחי רחיפה לשטח ישראל וגם אותם תקפנו עוד במחסן שלהם והם נשארו בשטח הרצועה".

מפקד האוגדה הבטיח כי "התושבים יכולים לישון הרבה יותר בשקט", בזכות בניית המכשול שהושלמה בשנים האחרונות. "המכשול סגור, בטח בנושא של המנהרות. אין גבול שמוגן כמן הגבול הזה, זה לא רק המכשול, זה התצפיות והטכנולוגיה והכוחות הכי איכותיים שיש בצה"ל".