חיזבאללה מאיים על אסדות הגז הישראליות: "לא מועיל לשחק בזמן"

ערוץ "אל-מנאר" המקורב לארגון הטרור השיעי פרסם היום מוצגות תצפיות על אסדות הגז הישראליות, לצד הקואורדינטות שלהן, ומצוין המרחק שלהן. כמו כן מופיעים צילומים של ספינות הפועלות בסמוך, ובסופו של הסרטון נאמר בעברית "בטווח"

זמן צפייה: 02:33

ערוץ "אל-מנאר" המקורב לארגון הטרור השיעי חיזבאללה פרסם היום (ראשון) סרטון תחת הכותרת בעברית "לא מועיל לשחק בזמן". בסרטון מוצגות תצפיות על אסדות הגז הישראליות, לצד הקואורדינטות שלהן, ומצוין המרחק שלהן. כמו כן, מוצגות תצפיות וקוארדינטות של ספינות הפועלות בסמוך. בסופו של הסרטון נאמר בעברית "בטווח".

כזכור, לפני כחודש יורט מל"ט חיזבאללה ששוגר לעבר אסדת כריש. בצה"ל אמרו כי "כוחות צה"ל הפילו את הכלי במרחק רב מהגבול הימי, לא נשקף איום או סכנה. הכטב"ם משויך לארגון הטרור חיזבאללה והופל במרחב הימי של לבנון". במקביל, דווח ברשת "אל-מיאדין" הלבנונית על הרוג בתקיפת מל"ט ישראלי באזור קוניטרה שבדרום סוריה. לפי דיווחים, מדובר בפריד פואד מוסטאפא, חייל בצבא סוריה שככל הנראה היה פעיל בתיק הגולן של חיזבאללה.

שבוע קודם לכן, יירטו כוחות צה"ל שלושה מל"טים של ארגון הטרור חיזבאללה, סמוך לאסדת הגז בגבול הימי של ישראל ללבנון. המל"טים המריאו מלבנון והיו בדרכם למים הכלכליים של ישראל, כאשר ההערכה היא כי הם היו בדרכם לאסדת הגז כריש. המל"טים התגלו בידי מערכת הגילוי, והם נעקבו ויורטו. ההערכה היא כי מדובר במאמץ של חיזבאללה לפגוע במשא ומתן של ישראל ולבנון על הגבול הימי, וכי הכישלון של חיזבאללה יוביל אותם לניסיונות חוזרים.