דיווח פלסטיני: "ישראל ביקשה הבהרות ממצרים לגבי מצב השבויים בעזה"

מקורות פלסטינים טוענים כי התקיימו שיחות בין בכירים בישראל לבין בכירים במודיעין המצרי, לגבי ההודעה של הזרוע הצבאית של חמאס בדבר הידרדרות במצב בריאותו של אחד השבויים הישראלים המוחזקים ברצועה. עוד דווח כי המצרים יצרו קשר עם הנהגת חמאס בניסיון להשיג הבהרות כלליות, ולבדוק האם מדובר בהזדמנות אמיתית שתביא לפריצת דרך

זמן צפייה: 06:13

מקורות פלסטינים טענו היום (שלישי) לעיתון "אל-קודס", היוצא לאור במזרח ירושלים, כי אמש התקיימו שיחות בין בכירים בישראל, שעוסקים בסוגיית השבויים הישראליים ברצועה, לבין בכירים במודיעין המצרי, לגבי ההודעה של הזרוע הצבאית של חמאס אתמול בדבר הידרדרות במצב בריאותו של אחד השבויים הנמצאים בידי חמאס.

לטענת המקורות, ישראל ביקשה ממצרים להשיג הבהרות אמיתיות מחמאס לגבי גורל השבויים ובמיוחד לאור ההודעה של חמאס. עוד הוסיפו המקורות כי הבכירים ממצרים הודיעו לבכירים בישראל כי הם מוכנים לנצל את המצב ולהביא לפריצת דרך חדשה בסוגיית השבויים. כמו כן, נטען כי המצרים כבר יצרו קשר עם הנהגת חמאס בניסיון להשיג הבהרות כלליות לגבי מה שקרה ולבדוק האם מדובר בהזדמנות אמיתית שתביא לפריצת דרך, או אפילו לסיום סוגייה זו.

כזכור, אתמול, אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הפלסטיני, אמר כי מצבו הרפואי של אחד מ"השבויים של האויב שבידי חמאס" הידרדר, והוסיף כי בהמשך יפרסם הארגון דבר מה שיאשר עובדה זו.