גנץ מאיים: גם מנהיגי הג'יהאד שיושבים בחו"ל ישלמו את החשבון

שר הביטחון הגיע לביקור בסוללת כיפת ברזל יחד עם מפקד ההגנה האווירית, תא"ל גלעד בירן, והודה ללוחמות ולוחמי מערך ההגנה האווירית על תרומתם לשמירה על העורף. "המאמץ ההתקפי מול מחוללי הטרור ימשיך בלי גבולות ובלי מגבלות"

זמן צפייה: 01:02

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שבת) בסוללת כיפת ברזל יחד עם מפקד ההגנה האווירית, תא"ל גלעד בירן ולוחמי הסוללה, והבהיר כי גם מנהיגי הג'יהאד שיושבים בחו"ל ישלמו את החשבון. השר הודה ללוחמות ולוחמי מערך ההגנה האווירית על תרומתם המבצעית לשמירה על העורף בשגרה, ובמיוחד בימים אלה.

בני גנץ בביקור בכיפת ברזל
בני גנץ בביקור בכיפת ברזל | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

עוד אמר גנץ כי "אנחנו נמצאים ביום השני למבצע 'עלות השחר', שמטרתו לעצור את איומי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, ולהחזיר את השקט והיציבות לעוטף עזה. סיכלנו ונמשיך לסכל טרוריסטים רבים המתכננים לשגר רקטות ופצמ"רים לישראל. פגענו בעשרות מתקנים צבאיים שמשמשים את הג'יהאד האסלאמי לייצור ולשיגור. לוחמי כיפת ברזל, שאני נמצא יחד איתם כאן, ממשיכים להגן על העורף עם עיניים על המטרה כל העת".

בני גנץ בביקור בכיפת ברזל
בני גנץ בביקור בכיפת ברזל | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון הוסיף כי "הנהגת הג'יהאד האסלאמי שיושבת בחו"ל במסעדות ומתארחת בבתי המלון בטהראן, בסוריה ובלבנון – מנותקת מאנשיה ופוגעת פגיעה אנושה בחייהם ובפרנסתם של תושבי עזה. הם גם ישלמו את החשבון. משמרות המהפכה לא ישלמו את המשכורות של תושבי עזה. המאמץ ההתקפי מול מחוללי הטרור ימשיך ויתעצם – בלי גבולות ובלי מגבלות".