בנט: "סוכלו יותר מ-15 פיגועים, יותר מ-200 חשודים נעצרו"

ראש הממשלה נשא דברים בעת שסייר באוגדת איו"ש, ואמר כי "הפיגועים הם קריאת השכמה לאחר שנים של הזנחה". בנט התייחס גם לטבח שבוצע בעיר בוצ'ה שבאוקראינה, ואמר כי "אנו מזועזעים מהמראות, הסבל של אזרחי אוקראינה הוא סבל עצום"

זמן צפייה: 04:10

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר היום (שלישי) באוגדת איו"ש, יחד עם הרמטכ"ל אביב כוכבי, אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס ומתאם הפעולות בשטחים, אלוף רסאן עליאן, ובתום הסיור נשא דברים ואמר כי "הפיגועים הם קריאת השכמה לאחר שנים של הזנחה".

בנט הוסיף כי "עד כה צה"ל ושב"כ סיכלו 15 פיגועים משמעותיים ביהודה ושומרון ובשאר הארץ, כוחות הביטחון עצרו 207 חשודים, וביצעו עשרות פשיטות על בתים. אותרו יותר מ-400 חשודים שהיה להם קשר עם דאעש וארגוני ג'יהאד קיצוני".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2204051851' autoplay='0' credit='איתי בית און / לע"מ' desc='רה"מ בנט באוגדת איו"ש' poster='' kid='1_uqyy3rcl' duration='71']

עוד הוסיף בנט כי בממשלה ‏"נחושים לא לתת לגל הטרור הזה לחלוף ולעבור בלי תיקון אלא להתעורר מקראית ההשכמה הזאת אחרי הדחקה והזנחה של שנים ולתקן את מה שצריך לתקן - בכל הכוח".

בנוסף התייחס בנט למראות מהעיר בוצ'ה שבאוקראינה, בעקבות הטבח שביצע שם הצבא הרוסי באזרחים, אך לא הזכיר את רוסיה. "אנו מזועזעים מהמראות", אמר ראש הממשלה, "הסבל של אזרחי אוקראינה הוא סבל עצום. אנחנו עושים ככל שאנחנו יכולים כדי לסייע".