דיווח בסוריה: ישראל תקפה באזור דמשק, מערכות ההגנה האווירית הופעלו

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה כי חיל האוויר הישראלי תקף מטרות באזור דמשק, כשבמקביל הסורים הפעילו את מערכות ההגנה האווירית. בהמשך לכך, גורם צבאי סורי מסר כי 2 אזרחים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

זמן צפייה: 01:14

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה כי ישראל תקפה היום (שני) לפנות בוקר באזור דמשק, כשבמקביל הסורים הפעילו את מערכות ההגנה האווירית. בהמשך לכך, גורם צבאי מסר לסוכנות הידיעות כי 2 אזרחים נהרגו במסגרת התקיפה המיוחסת לישראל.

כזכור, ביום שבת המריא בנט למוסקבה, שם נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ודן עמו בין היתר בחופש הפעולה של צה"ל בסוריה במטרה למנוע ככל הנראה העברות נשק מתקדם לארגוני הטרור על ידי איראן. במסגרת המפגש, הבטיח הנשיא הרוסי כי חופש הפעולה ומנגנון התיאום בין שתי המדינות יישמר. כזכור, התקיפה המיוחסת לישראל היא הראשונה מאז פרצה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

תקיפה בסוריה
תקיפה בסוריה | צילום: סוכנות הידיעות הסורית

כזכור, לפני כשבועיים דיווחה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" דיווחה כי שלושה חיילים סורים נהרגו בתקיפה ישראלית באזור דמשק. מקור צבאי אמר לסוכנות הידיעות כי בסביבות השעה 01:10 לפנות בוקר ביצעה ישראל תקיפה אווירית מכיוון צפון הכינרת כנגד מספר עמדות באזור הבירה דמשק. על פי המקור מערכות ההגנה האווירית יירטו מספר מהטילים התוקפים.