הלוחמת שנפצעה בפיגוע בחדרה: "לא הצלחתי לדרוך את הנשק כי קיבלתי כדור"

שוטרת מג"ב, שנפצעה מהירי אמש, שחזרה בדמעות בריאיון בחדשות 13 את רגעי האימה. לדבריה, לולא המסתערבים, האירוע היה הופך לטבח. על חבריה שנהרגו: "שני מלאכים - לא היה להם סיכוי להגיב"

זמן צפייה: 05:57

נ', הלוחמת שנפצעה אמש בפיגוע הירי בחדרה, שחזרה היום (שני) בדמעות את רגעי האימה בריאיון ל"חדשות היום". "אני עדיין סובלת מכאבים. קיבלתי כדור ביד שמאל, מעל המרפק. הכדור ריסק לי את העצם", סיפרה, "אני עדיין לא מעכלת ולא מאמינה שיצאתי ככה בנס. אלוהים שמר עלי. יצאתי מזה בזול". הלוחמת גם סיפרה כי למרות שנפגעה היא עדיין רוצה לחזור ולשרת בפלוגה.

עוד סיפרה: "אני ועוד שלושה לוחמים חזרנו אחרי קורס, היינו בתחנה המרכזית. חיכינו לאוטובוס, וברגע של שנייה הגיעו שני בחורים וריססו בירי. הם ירו עלינו מטווח אפס. חטפתי את הכדור ראשונה. ניסיתי להגיב בירי. ניסיתי לדרוך את הנשק אבל לא הצלחתי. הסתכלתי על היד וראיתי שקיבלתי כדור, כנראה לא הרגשתי את זה מרוב האדרנלין. הבנתי שאין לי מה לעשות, וניסיתי להסתתר".

"עוד לוחם שהיה איתי חטף שני כדורים בגב. הוא הצליח לדרוך את הנשק וירה כמה כדורים לכיוונם. שנינו נפצענו וניסינו למצוא מחסה ואיך להגיב. הם המשיכו לירות בלי הפסקה, לא הפסיקו לרסס", המשיכה. "התרחקנו ואחד מהם רץ אחרינו והמשיך לירות בלי לעצור. הלוחמים שנהרגו הם גיבורים, שני מלאכים שלא הגיע להם. לא היה להם סיכוי להגיב - בלי המסתערבים שחיסלו את המחבלים זה לגמרי היה הופך לטבח".

שיראל אבוקרט ויזן פראח, שעות לפני הפיגוע
שיראל אבוקרט ויזן פראח, שעות לפני הפיגוע | צילום: דוברות מג''ב

מוקדם יותר סיפרו חבריהם של שני לוחמי מג"ב שנרצחו בפיגוע, סמ"ש יזן פלאח וסמ"ש שיראל אבוקרט, כי החיוך "הטהור" שלהם לעולם לא ירד להם מהפנים. "כל הלילה הלוחמים לא הלכו לישון וסיפרו חוויות שעברו עם יזן ושיראל", סיפרה פקד בר שושן, קמב"צ פלוגה מ"ג במג"ב איו"ש, "הם מחכים כבר לפגוש את המשפחות, לחבק אותן ולהודות להן על הלוחמים שזכו להכיר".

הלווייתו של פלאח תתקיים היום בשעה 16:00 בכפר סמיע. הלווייתה של אבוקרט תתקיים היום בשעה 17:30 בבית העלמין הצבאי בנתניה. חלק מבני משפחתה שוהים במרסיי שבצרפת, והם עושים את דרכם לישראל לקראת ההלוויה.