לילה שני ברציפות: דיווחים על תקיפה ישראלית בסוריה

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה כי מסוקי קרב ישראליים הפציצו עמדות של חזבאללה באזור קוניטרה. על פי הדיווח, לא היו נפגעים בתקיפה

זמן צפייה: 01:26

סוכנות הידיעות הסורית הרשמת דיווחה הלילה (חמישי) כי מסוקי קרב של חיל האוויר הפציצו עמדות של חזבאללה באזור קוניטרה. על פי הדיווח, לא היו נפגעים בתקיפה. זהו הלילה השני ברציפות של דיווחים סוריים על תקיפות ישראליות.

אתמול דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה כי אדם אחד נהרג ושישה נפצעו בתקיפה ישראלית על מפעל בצפון מערב המדינה. לפי הדיווח, הופעלו מערכות ההגנה האוויריות, ובין המטרות שהותקפו - גם מפעל לייצור פלסטיק. שריפה פרצה במקום. בשלב זה, בישראל לא אישרו או הכחישו את דבר התקיפה.

כזכור, לפני כשבועיים ירה צבא אסד טיל נ"מ כתגובה לתקיפת חיל האוויר בכמה יעדים באזור דמשק, אשר אירעה זמן קצר קודם לכן. הטיל נפל בשטח פתוח במרחב הפזורה הבדואית ערערה, סמוך לדימונה. לא נגרם נזק לאדם או לרכוש.

בתגובה לתקרית, צה"ל תקף את הסוללה ששיגרה את הטיל וסוללות טילי קרקע אוויר נוספות במרחב הסורי. חלקים מהטיל אותרו בבריכה במועצה האזורית רמת נגב. על פי דיווח סורי, בתקיפה הישראלית נהרג קצין סורי אחד ונפצעו שלושה חיילים.