תושב אשדוד שנפצע קשה מרקטה: "קיבלתי את החיים במתנה"

אשר ביטון, שנפגע באורח קשה מנפילת רקטה בעיר לפני כעשרה ימים, שחזר לראשונה את ההתרחשויות. "באותו ערב קרו כל כך הרבה דברים שלא היו צריכים לקרות - היו הרבה ניסים גדולים"

זמן צפייה: 05:09

אשר ביטון, שנפצע קשה מנפילת הרקטה באשדוד לפני כעשרה ימים, שחזר היום (שישי) לראשונה את הערב שבו נפצע והצהיר: "קיבלתי את החיים במתנה - קרו הרבה ניסים".

"בכל ערב אני אוסף מכמה מאפיות את כל מה שנשאר, ומחלק למשפחות באזור", סיפר. "באותו ערב, היו כל כך הרבה מקרים שלא היו צריכים לקרות. האוטו לא התניע לי, ואז הסירנה התחילה. הבנתי שלא כדאי להיכנס למאפיה, התכופפתי ושמתי את היד על הראש. ראיתי אש יוצאת מהקניון, זה היה מפחיד".

אשתו של אשר, רבקה, הוסיפה: "זה משמיים שהרכב לא התניע, כי אז הוא היה יושב באוטו ונפגע יותר. קרו הרבה ניסים גדולים". עוד הצהירה רבקה: "לא ידעתי כמה שעם ישראל אוהב אותנו, יש לנו עם מיוחד ואנחנו רוצים להודות להם. שימשיכו להתפלל, שיבריא מהר ושיקום על הרגליים".

עוד בחדשות 13:

מצב הפצוע מהירי לאשדוד הידרדר: "הלך לחלק מזון – וחטף רסיס"

בזמן הטקס: מטח רקטות לעבר אשקלון ואשדוד; גבר נפצע בינוני-קשה

זירת נפילת הרקטה במרכז המסחרי באשדוד - שבה נפצע קשה אשר ביטון
זירת נפילת הרקטה במרכז המסחרי באשדוד - שבה נפצע קשה אשר ביטון | צילום: חדשות 13

מצבו של ביטון, שנפגע מהירי שבוצע במהלך חתימת הסכמי השלום בוושיגנטון, התייצב לאחר כמה ימים שבהם שהה בטיפול נמרץ. ביום שאחרי המקרה סיפר בנו יחיאל ביטון לחדשות 13: "בשעה שמונה הוא היה צריך להיות מהחנות כדי לאסוף את המאפים שנשארו להם ולחלק אותם לאנשים קשי יום. בדרך כלל מישהו אחר מחלק, אבל הוא חלה בקורונה אז אבא החליף אותו. הוא יצא בדיוק מהרכב והייתה אזעקה. הוא נצמד לקיר ואז הרים את ידיו כדי להגן על הראש וחטף רסיס במרפק".

בנוסף לביטון, נפצעו מרסיסים ארבעה בני אדם במצב קל. הפצועים פונו לבית החולים אסותא בעיר. כמו כן, שמונה בני אדם נוספים הוגדרו נפגעי חרדה.