"הלכנו כמה מטרים - הוא שלף סכין ודקר": גרסת הקצין שחיסל את המחבל באשקלון

לדבריו של קצין המשטרה, בשלב בו זיהה את החשוד, האחרון אמר לו כי התעודות שלו נמצאות במכולה, וכאשר השניים הגיעו אליה - המחבל תקף אותו. "הוא שלף סכין ודקר אותי בראש, הדפתי אותו ויריתי לעברו"

זמן צפייה: 02:40

קצין המשטרה שנפצע הלילה (שלישי) באורח קל באשקלון לאחר שנדקר על ידי שוהה בלתי חוקי באתר בנייה, שחזר את האירוע וסיפר לחדשות 13: "עצרתי אותו לתשאול, ובמקביל הזעקתי בקשר את הכוחות הנוספים".

בהמשך, כאשר ביקש הקצין מהשב"ח להתקרב אליו לצורך בידוק גופני, האחרון טען בפניו כי התעודות שלו נמצאות במכולה, וכאשר השניים התקרבו לשם, המחבל תקף את הקצין: "הלכנו כמה מטרים, וכשהגענו למכולה התכופפתי כדי לבדוק את פלג גופו התחתון ואז הרגשתי חבטה", תיאר השוטר למפקדו והוסיף: "הוא דקר אותי בסכין בראש ונפלתי לקרקע. קמתי והדפתי אותו. בשלב הזה הוא נאבק איתי, דחף אותי שוב וכיוון לעברי את הסכין. הדפתי אותו ויריתי לעברו כמה יריות".

קצין המשטרה שנפצע לאחר שנדקר על ידי מחבל באתר בנייה באשקלון
קצין המשטרה שנפצע לאחר שנדקר על ידי מחבל באתר בנייה באשקלון | צילום: דוברות המשטרה

כאמור, הקצין נפצע לאחר שבמהלך פעילות מבצעית לאיתור שוהים בלתי חוקיים באתר בנייה בעיר הדרומית, חשוד שלף סכין ותקף את השוטר שהגיב בירי וניטרל את החשוד - שוהה בלתי חוקי מחברון בשנות ה-40.

חובש בכיר במד"א, בן טטרו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות השלושים, בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותו במצב קל לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול".