מאות הגיעו לטקס האשכבה של השוטר אמיר ח'ורי שנרצח בבני ברק

טקס האשכבה של רס"מ אמיר ח'ורי יתקיים בכנסיית הבשורה שבנצרת, ולאחר מכן תתקיים הלווייתו בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל. ח'ורי, שוטר רכוב על אופנוע בן 32, נרצח על ידי מחבל בפיגוע בבני ברק, במהלכו סייע לחסלו ונפצע

זמן צפייה: 04:45

מאות משתתפים מכל רחבי הארץ הגיעו היום (חמישי) לטקס האשכבה של רס"מ אמיר ח'ורי, השוטר שסייע לחסל את המחבל ונהרג בפיגוע הירי בבני ברק, במהלכו נורו ונרצחו חמישה אנשים. הטקס מתקיים בכנסיית הבשורה היוונית-אורתודוקסית שבנצרת. הלוויתו של ח'ורי תיערך בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל.

ארונו של רס''מ ח'ורי לפני טקס האשכבה
ארונו של רס''מ ח'ורי לפני טקס האשכבה

ח'ורי בן ה-32 הוא תושב נוף הגליל ובנו של גמלאי משטרה. חורי הגיע עם רס"מ ע' כשהם רכובים על אופנוע, והשניים נתקלו במחבל לאחר שירה על עוברי אורח ורצח ארבעה אזרחים. ח'ורי סייע בחיסול המחבל כשהוא רכוב על אופנוע משטרתי, נפצע ולבסוף מת מפצעיו.

שוטרים בטקס האשכבה של רס''מ אמיר ח'ורי
שוטרים בטקס האשכבה של רס''מ אמיר ח'ורי

שני ישר, חברתו של אמיר, קוננה אתמול על לכתו: "הוא החיים שלי, הלב שלי, אהבת חיי. אני לא אמורה לבוא לפה לבד. הוא הבטיח לי שהוא ישמור על עצמו, תראה איזה יפה הוא. אתמול דיברנו פעם אחרונה, אני אמרתי לו שעוד מעט המשמרת נגמרת, ושיש לי מיגרנה ושאני עסוקה בעבודה. הוא אמר שאני תמיד עסוקה בעבודה, ואמרתי לו שאני אוהבת אותו עדיין. הוא כמוני, מסור לעבודה שלו".

השוטר אמיר ח'ורי שנרצח בפיגוע בבני ברק
השוטר אמיר ח'ורי שנרצח בפיגוע בבני ברק