בתגובה לרקטה: צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועה

חיל האוויר הפציץ סדנה לייצור אמצעי לחימה של החמאס בתגובה לשיגור הרקטה, שיורטה על ידי כיפת ברזל, לעבר קיבוץ כיסופים. במקביל, הפלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל פעלו במחנה הפליטים דהיישה וביצעו שם מעצרים

זמן צפייה: 02:58

בתגובה לשיגור הרקטה אמש לעבר קיבוץ כיסופים, שיורטה על ידי כיפת ברזל, חיל האוויר תקף הלילה (שלישי) מטרות של חמאס ברצועת עזה. לפי דובר צה"ל המטרות כללו בין היתר סדנה לייצור אמצעי לחימה של חמאס. לפי דיווחים פלסטיניים התקיפה הייתה באזור חאן יונס, ולטענתם בוצע ירי נ"מ הגנתי בתגובה.

בתוך כך, הפלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל פעלו מאז שעות הבוקר המוקדמות במחנה הפליטים דהיישה, דרומית-מערבית לעיר בית לחם. על פי דיווחי הפלסטינים הכוחות מבצעים במקום מעצרים.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-2204190640' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='תיעוד התקיפה' poster='' kid='1_bqjh7uun' duration='19']

אזעקת צבע אדום נשמעה אתמול בערב במועצה האזורית אשכול בקיבוצים כיסופים ועין השלושה שבעוטף עזה. על פי דובר צה"ל, זוהה שיגור של רקטה אחת מכיוון רצועת עזה לישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. אין דיווח על נפגעים או נזק. טרם נלקחה אחריות על הירי מצד הארגונים ברצועה. על פי מקורות פלסטינים, מצרים מתווכת בין ישראל לחמאס בניסיון למנוע הסלמה, והמצרים אמרו לחמאס שלא להגיב על התגובה הישראלית לירי.

Whatsapp Image 2022 04 19 At 0
תקיפת חיל האוויר ברצועה | צילום: רויטרס