הסוהרת מכלא גלבוע בעימות עם המחבל: "אנס ושקרן"

הילה, שהתלוננה על כך שבעת שירותה הצבאי כחיילת בכלא גלבוע נאנסה מספר פעמים על ידי אסיר ביטחוני, התעמתה היום עם האסיר בלהב 433 כשהיא מלווה בעורכת דינה. המחבל מצידו טען כי יחסי המין התקיימו ביוזמתה, ומתוך קנאתה בסוהרות בהן הוא "כן נגע"

כלא גלבוע
כלא גלבוע | צילום: פלאש 90

הסוהרת הילה, שהתלוננה על כך שבעת שירותה הצבאי כחיילת בכלא גלבוע נאנסה מספר פעמים על ידי אסיר ביטחוני התעמתה היום (ראשון) ביחידת להב 433 עם האסיר. במהלך העימות, לדברי עורכת דינה של הילה, קרן ברק, שליוותה אותה, במהלך העימות, הטיחה בו הילה כי אנס אותה מספר פעמים, תוך שקציני הכלא מגבים אותו, ותוך שהוא הילך עליה אימים ואיים עליה שחייה בסכנה.

המחבל טען בעימות שיחסי המין התקיימו ביוזמתה של הילה. לדבריו הדברים נבעו מתוך קנאה שלה בשאר הסוהרות "בהן הוא כן נגע", והוא נכנע לדרישתה.

כלא גלבוע
כלא גלבוע | צילום: משה שי, פלאש 90

עורכת הדין קרן ברק הוסיפה: " לאחר העימות הסוער במיוחד, הילה מרגישה חזקה אחריי העימות, שיכלה סוף סוף לעמוד אל מול האנס שרצח את נפשה בכלא ולא לחשוש ממנו יותר. יש לזכור שמדובר במחבל אשר יושב מאסר עולם על עבירות ביטחוניות קשות כנגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל. מחבל אשר הנהיג את כל המחבלים בכלא ולדבריי כל הסוהרות שהתלוננו, שלט בכלא גלבוע במפקדיו בקציניו ובסוהרים ביד רמה וללא עוררין. מדובר באדם מסוכן ומניפולטיבי אשר הפעיל מסכת אימה על הסוהרות וביניהן הילה".

"עצוב שרק עכשיו עומדת אישה שנאנסה במסגרת מילוי תפקידה במדינת ישראל אל כול המערכת ונאלצת להילחם על צדקתה. מדינת ישראל וכל הגורמים כשלו בטיפול בנעשה בכלא גלבוע בזמן אמת כאשר התלוננו הסוהרות ועסקו בטיוח הפרשה במשך שנים. כולי תקווה שיעשה פה צדק היסטורי לעוול שנגרם להילה ולשאר הסוהרות. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לטייח את הפרשה ולהאשים את הסוהרות במה שנעשה כאשר כל המפקדים המעורבים בפרשה יוצאים ממנה נקיים. לא אשקוט ולא אנוח עד שכל המעורבים בפרשה יועמדו לדין וישלמו את המחיר של הפקרת החיילות הללו בידי מחבל".