אבו מאזן על חיסול המחבלים בשכם: "להגיב מנה אחת אפיים"

בטקס שנערך בעקבות חיסולם של שלושה מחבלים שביצעו פיגועי ירי בגזרת שכם, הגיב הנשיא הפלסטיני בתקיפות והאשים את ישראל: "זה פשע של הוצאה מכוונת להורג. לא נהיה סבלנים יותר"

אבו מאזן
יו"ר הרשות, אבו מאזן | צילום: רויטרס

הנשיא הפלסטיני אבו מאזן הגיב הערב (חמישי) בחריפות לחיסולם של שלושה מחבלים על ידי כוחות הביטחון הישראליים מוקדם יותר השבוע ואיים בתגובה: "אנחנו צריכים להגיב מנה אחת אפיים להם משום שאנחנו הותקפנו ולא תקפנו אף אחד".

אבו מאזן אמר את הדברים בהקלטה קולית של דבריו שהושמעה במהלך טקס שנערך לשלושת ההרוגים המשתייכים לגדודי אל אקצא של פתח שחוסלו השבוע על ידי כוחות הביטחון לאחר שביצעו פיגועי ירי בגזרת שכם בשבועות האחרונים.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-0802222024' autoplay='0' credit='' desc='הדיווח על חיסול המחבלים בשכם' poster='' kid='1_c49s712o' duration='304']

הרכב שבו נסעו המחבלים שחוסלו בשכם
הרכב שבו נסעו המחבלים שחוסלו בשכם

"אני מנחם את עצמי קודם כל ואת משפחות השהידים ואת העם הפלסטיני. אני אומר להם זה פשע של הוצאה מכוונת להורג שביצע הכובש הציוני נגד אנשינו", אמר אבו מאזן. "אנחנו לא נתיר לאירועים כאלו לחזור. משום שאלו פשעים שלא ניתן לשתוק עליהם. היינו סבלנים 73 שנים וסבלנותנו פקעה. לא נהיה יותר סבלנים מזה".