הניצחון של בן: מסע מרגש עם הפצוע הקשה ביותר מ"עופרת יצוקה"

במשך למעלה מעשור תיעד כתב "המקור" את הליך השיקום של בן שפיצר, לוחם גולני ששרד נגד כל הסיכויים. מהגעתו במצב אנוש לבית החולים - ועד חתונתו לפני כחודש. "מקווה שלא תהיה לי פוסט טראומה"

זמן צפייה: 55:49

בן שפיצר נחשב לפצוע הקשה ביותר במבצע "עופרת יצוקה". הרופאים לא נתנו לו הרבה סיכוי להינצל, אך הוא הצליח לרגש מדינה שלמה עם הליך שיקום שניצח את כל הסיכויים. במשך יותר מעשור תיעד כתב "המקור" את לוחם גולני לשעבר, מהרגעים שבהם הגיע במצב אנוש לבית החולים בילינסון ועד לחתונתו לפני כחודש עם בת זוגו לינוי.

חתונתם של בן שפיצר ולינוי טילור
חתונתם של בן שפיצר ולינוי טילור | צילום: חדשות 13

שפיצר הגיע לחתונה מבולבל ונרגש. כל מי שהיה במעלה השנים סביבו הגיע: הרופאים שהצילו אותו, האחיות שטיפלו בו כששכב ללא הכרה, המאמנת ששוחה איתו כבר עשור, המרפה בעיסוק, מאמן הכושר, וגם ההורים של ניתאי שטרן, המ"כ שלו שנהרג לידו באותה התקרית שבה נפצע.

כתבות נוספות מתוכנית "המקור" >> 

כשהחוקר מספר 1 הפך נחקר: מדוע הודח ניצב משה מזרחי? • המקור

"המקור": מדובב משטרתי בכיר חושף מה באמת קורה בחדרי החקירות

"המקור": הקלטות השיחות בין נתניהו למוזס – נחשפות

בן שפיצר, הפצוע הקשה ביותר מעופרת יצוקה
בן שפיצר, הפצוע הקשה ביותר מעופרת יצוקה | צילום: חדשות 13

שפיצר דיבר באומץ רב בתוכנית "המקור" ששודרה הערב (חמישי) על החשש שלו כי תתפרץ אצלו פוסט טראומה כפי שקרה לפצועים רבים: "זה מלחיץ אותי נורא. שמעתי וראיתי כבר כל מיני סיפורים שאנשים, אחרי שיש להם משפחה וילדים, פתאום מתפרץ להם באמצע שום מקום. כל הפצועים מיום כיפור, מששת הימים. פתאום עכשיו מתפלפים -  זה מלחיץ. לינוי מודעת לזה שאני מת מפחד".

חתונתם של בן שפיצר ולינוי טילור
חתונתם של בן שפיצר ולינוי טילור | צילום: חדשות 13