רינאוי-זועבי: "לא אנסה להיבחר במרצ, לא החלטתי אם אתמודד בבחירות"

חברת הכנסת שסירבה ליישר קו עם המשמעת הקואליציונית ותרמה גם היא להתפוררות הממשלה, הודיעה כי לא תילחם על מקומה בפריימריז המפלגתיים - אך אמרה כי לא החליטה עדיין אם להתמודד במפלגה אחרת. "אני גאה בעצמי"

זמן צפייה: 05:14

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי, אשר שוריינה במקום הרביעי ברשימת מרצ לקראת הבחירות הקודמות, וגרמה ללא מעט צרות בקואליציה כשסירבה להתיישר עם המשמעת הקואליציונית - אמרה היום (שלישי)  שלא תתמודד בפריימריז המפלגתיים לקראת הבחירות הבאות.

"אני גאה בעצמי", אמרה רינאוי-זועבי לחדשות 13, "לא אתמודד שוב לפריימריז במרצ. עוד לא החלטתי אם אתמודד במפלגה אחרת בבחירות הבאות".

ח''כ מאזן גנאים מרע''מ
ח''כ מאזן גנאים מרע''מ | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

מוקדם יותר היום אמר ח"כ מאזן גנאים (רע"מ) כי אין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-25. מקורביו אמרו לחדשות 13: "זה היה ניסיון לא מוצלח ועכשיו אנחנו מכוונים לראשות העיר סכנין".

הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בשנה הבאה וגנאים שואף לשוב לתפקיד שאותו מילא בעבר. גנאים היה אחד הח"כים המורדים כשהצביע נגד תקנות יו"ש. בתקופה האחרונה ניסו לשכנע אותו להתפטר מהכנסת גם בשל העובדה שידעו שהוא מעוניין לשוב לזירה המקומית.

בתוך כך, נשיאות הכנסת אישרה בישיבתה הבוקר להעלות את הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-24, של חברי הכנסת בועז טופורובסקי ושרן השכל, להצבעה במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב ובכפוף לפטור מחובת הנחה.