מועמד שרץ בפריימריז בליכוד: הורשע בחטיפת אישה וריצה עבודות שירות

עו"ד יוני ג'ורנו, שמתמודד במחוז מישור החוף בליכוד במקום ה-29 ברשימה, הואשם בעבר בחטיפתה של אישה וריצה עבודות שירות. בפוסט שפרסם הוא הגיב: "כשמתחילים להכפיש, כנראה שאתה מהווה איום. לא חושש"

זמן צפייה: 02:46

בחדשות 13 דווח בתקופה האחרונה על רשימת המועמדים שמתמודדים בפריימריז שיתקיימו ב-10 באוגוסט במפלגת הליכוד. מתמודד שם בין היתר אדם שהורשע בפריצה לביתה של קשישה, והערב (ראשון) מתברר כי גם אדם שהורשע בחטיפתה של אישה וריצה עבודות שירות, רץ ברשימה. מדובר בעו"ד יוני ג'ורנו, המתמודד על המקום ה-29 ברשימה במסגרת המשבצת של מחוז מישור החוף.

האירוע המדובר התרחש לפני למעלה מעשרים שנה, אז הורשע ג'ורנו במעורבות בחטיפתה של נתינה זרה מהפיליפינים, כאשר סייע לחברו שהסתכסך איתה, כנראה שעל רקע כלכלי ורומנטי. השניים ניסו להוציאה מהארץ בכוח, ועל ג'ורנו נגזרו כמה חודשי עבודות שירות.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2207241935' autoplay='0' credit='' desc='תגובתו של ג′ורנו: "ידעתי שברגע שאהווה איום על אנשים יתחילו הכפשות"' poster='' kid='1_9b3j1gdd' duration='']

ג'ורנו הגיב לדברים בעמוד הפייסבוק שלו: "כשהיריבים מתחילים להכפיש, ללכלך ולגייס את התקשורת, כנראה שאתה מהווה עליהם איום. את תגובתי מסרתי בסרטון של 40 שניות. אבל מי שמכיר אותי ואת פועלי ב-20 שנה האחרונות לא מתרגש ממחזור של אירוע ממחוזר שנטחן עד עפר בכל מע' בחירות שאני מתמודד".

"אני לא חושש ולא בורח, אלא מתייצב בכל מקום באומץ", הוסיף ג'ורנו, "לא אתן לקומץ אנשי שמאל להוריד אותי, כל כך הרבה ניסו ולא הצליחו, גם אתם לא תצליחו. יש לי רק דבר אחד לומר לך (כן, אתה) תתמודד כמו גבר, כי מי שזורק בוץ, הלכלוך פוגע גם בו. אני מתמודד עד הסוף ומאמין בחברים שלי".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2606222020' autoplay='0' credit='' desc='בין המועמדים בליכוד: מורשע בפריצה לבית' poster='' kid='1_ocdlkeyj' duration='']

כזכור, לפני כחודש דיווחנו במהדורה המרכזית כי דודו לניאדו, לשעבר יועץ של שר הבריאות לשעבר דני נווה, הורשע בסדרה של התפרצויות לבתים, וכעת הוא מועמד במחוז ת"א וגם נתמך על ידי ח"כ דוד ביטן. מועמד נוסף, שמקודם ע"י ח"כ חיים כץ, הוא מוטי בן ארי, אשר היה שותפו של כץ לתיק הפלילי, שהסתיים ללא כלום במקרה של כץ, אך נגד בן ארי התיק עדיין תלוי ועומד.

אחד המועמדים הנוספים הוא דוד שרן, לשעבר ראש הסגל של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו, אשר מואשם בקבלת שוחד בפרשת הצוללות, ומועמד נוסף הוא מפקד חיל הים לשעבר, האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום, אשר התיק נגדו בפרשת הצוללות נסגר.