הרב הראשי נגד בן גביר על עלייתו להר הבית: "אהבל" | צפו

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, התבטא נגד עלייתו של יו"ר "עוצמה יהודית" למתחם. לדבריו, "ח"כ עולה להר הבית, מתסיס את הרוחות, וגם כן, עובר על צו של כל גדולי ישראל. אוי ואבוי. צריך להתרחק מהדברים האלו. להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו. איזה הנהגות אלו? להיכנס ככה להר הבית, אני מתפלא עליו"

זמן צפייה: 00:53

הרב הראשי לישראל והראשון לציון, הרב יצחק יוסף התבטא אתמול (שבת) נגד עלייתו של ח"כ איתמר בן גביר להר הבית, ובכלל, לעלייה של יהודים למתחם. בתוך כך, הרב אמר כי "כולם אסרו את הכניסה להר הבית. הם מתעקשים. דיברתי עם כמה אחדים.  יש אחד קוראים לו בן גביר, נכנס להר הבית בריש גלי. זה חילול השם. לצאת נגד כל גדולי ישראל האמיתיים. הוא יגיד לך 'דע לך יש לי גם כן רב', שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל – הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלה? זה כל גדולי הרבנים. עשרות רבנים".

הרב יוסף הוסיף: "נכנסים בפנים. מי גרם לזה? אותם הרבנים שאמרו שמותר להיכנס, הם גרמו למכשול הזה. הכל על צווארם, כל הדבר העוון הזה, החמור הזה. ח"כ עולה להר הבית, מתסיס את הרוחות, וגם כן, עובר על צו של כל גדולי ישראל. אוי ואבוי. צריך להתרחק מהדברים האלו. להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו. איזה הנהגות אלו? להיכנס ככה להר הבית, אני מתפלא עליו".

הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף
הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף | צילום: דוד כהן, פלאש 90