הח"כ המורד מרע"מ: "לא אתמודד בבחירות הקרובות"

חבר הכנסת מאזן גנאים, שהיה אחד מהח"כים שמרדו בקואליציה כשהצביע נגד תקנות יו"ש מכוון לבחירות לראשות העיר סכנין בשנה הבאה. "זה היה ניסיון לא מוצלח", אמרו מקורביו לחדשות 13. הצעת החוק להתפזרות הכנסת תעלה להצבעה בקריאה טרומית ביום רביעי

זמן צפייה: 05:14

שם את המפתחות אחרי ההחלטה ללכת לבחירות: חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"מ אמר היום (שלישי) כי אין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-25. מקורביו אמרו לחדשות 13: "זה היה ניסיון לא מוצלח ועכשיו אנחנו מכוונים לראשות העיר סכנין".

הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בשנה הבאה וגנאים שואף לשוב לתפקיד שאותו מילא בעבר. גנאים היה אחד הח"כים המורדים כשהצביע נגד תקנות יו"ש. בתקופה האחרונה ניסו לשכנע אותו להתפטר מהכנסת גם בשל העובדה שידעו שהוא מעוניין לשוב לזירה המקומית.

בתוך כך, נשיאות הכנסת אישרה בישיבתה הבוקר להעלות את הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-24, של חברי הכנסת בועז טופורובסקי ושרן השכל, להצבעה במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב ובכפוף לפטור מחובת הנחה.

נציגי האופוזיציה דוד ביטן ויעקב אשר לא תמכו בקידום החוק של הקואליציה, והתנגדו נחרצות לרצון הקואליציה לקצר הליכים ולעשות את כל ההצבעות בכל הקריאות על החוק כבר מחר. בקואליציה ויתרו על כך והחוק יצטרך לקבל מחר בבוקר את אישור ועדת הכנסת בראשות חבר הכנסת ניר אורבך ולחזור לועדה בין יתר הקריאות, מה שלא יקרה מחר.

בינתיים, ראש הממשלה נפתלי בנט מנסה לשדר עסקים כרגיל. היום הוא נפגש עם ראש השב"כ רונן בר בלשכתו בקריה בתל אביב. בלשכת ראש הממשלה מסרו כי הוא ייפגש בהמשך היום עם ראש המוסד דדי ברנע, ראש אמ"ן אהרון חליווה וגורמים נוספים.