פעיל ימינה שתועד דוחף פעילת ימין: "פרובוקציה מתוכננת"

יוסי אזרחי, שתועד דוחף פעילת ימין שהגיעה להפגין נגד יו"ר הקואליציה סילמן, אומר בשיחה עם חדשות 13 כי הוא שגה בכך שיצר מגע פיזי עם אותה פעילה. עם זאת, הוא טוען כי פחד שיפגעו בסילמן

זמן צפייה: 00:20

"פחדתי שיפגעו בה". כך משחזר היום (ראשון) יוסי אזרחי, פעיל ימינה שתועד אמש דוחף פעילת ימין במסגרת הפגנה של פעילי ימין שהגיעו למחות נגד יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן מימינה. בשיחה עם חדשות 13 מבהיר אזרחי: "היא ניסתה לדחוף אותי והדפתי אותה. זה לא נראה טוב ואני חד משמעית נגד אלימות ואלימות נגד נשים בעיקר".

אזרחי סיפר עוד כי "המפגינים פרצו לשטח פרטי, צעקו, קיללו ואיימו. ניסיתי להדוף את מי שנכנס לסוכה כשח"כ סילמן יושבת בפנים ואני מפחד שיפגעו בה. הסרטון שהופץ מגמתי ומציג אותי כאיש אלים בעוד המשטרה נאלצה להבריח אותנו אל תוך הבניין".

עוד סיפר פעיל ימינה: "פניתי למשטרה לפני, התחננתי שיבואו. אני סבור שמדובר בפרובוקציה מתוכננת, שזה לא אמיתי. היא לא שמה גבס היא שמה תחבושות. ועדיין, לא היה צריך להיות בכלל מגע פיזי בין אף אחד".

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה: "אנו מגנים אלימות מכל סוג. נקודה.  האלימות שנקט פעיל המפלגה באירוע בחריש אינה מקובלת בשום צורה ובאף נסיבות. אנו קוראים לכל המעורבים בשיח הפוליטי בישראל לשמור על שיח מכבד ולהימנע מאלימות, הן פיזית והן מילולית, וקוראים לכל המפלגות להעביר מסר זה לציבור".