לאחר שהשווה את נתניהו למחלה ממארת: הליכוד הגישה תלונה נגד יאיר גולן

בריאיון שהעניק לרדיו 90 אמר סגן שרת הכלכלה והתעשייה כי "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו". תנועת הליכוד התלוננה במשטרה: "דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן"

זמן צפייה: 00:59

תנועת הליכוד הגישה הערב (שלישי) תלונה במשטרה נגד סגן שרת הכלכלה והתעשייה יאיר גולן, לאחר שאמר הבוקר בריאיון ברדיו 90 כי "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו".

לאחר שידור הריאיון נמסר מהליכוד בתגובה: "דברי ההסתה החמורים של יאיר גולן נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן שביזה את זכר השואה בערב יום השואה, בעודו לובש מדים, כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו. אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן".

ח"כ ניר אורבך (ימינה), שהודיע אמש כי אינו רואה עצמו יותר כחלק מהקואליציה, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הניסוי נכשל בין היתר כי גם ח"כ יאיר גולן לא השכיל להבין שבשביל לייצר שינוי אמיתי בפוליטיקה הישראלית, לא משנה אם זה מימין או שמאל לא צריך להשתמש בשפת ביבים".