שקד: "ביחד אפשר להקים ממשלה לאומית רחבה"

לראשונה מאז מונתה ליו"ר ימינה התייחסה שרת הפנים לבחירות הקרובות ולקיטוב הפוליטי בעם ואמרה: "נמאס מהמצב שבו חצי מהעם, בכל פעם ממחנה אחר, מרגיש שגנבו לו את המדינה. צריכים לעבוד כולם יחד. יריבים פוליטיים הם לא אויבים"

זמן צפייה: 00:13

יו"ר ימינה, שרת הפנים איילת שקד, נשאה היום (רביעי) דברים במסגרת פסטיבל המחולות בכרמיאל. זאת, לראשונה מאז מונתה ליו"ר ימינה עקב הודעתו של ראש הממשלה היוצא וחברה למפלגה, נפתלי בנט, על פרישתו מהחיים הפוליטיים.

"במצב הפוליטי בישראל", אמרה שקד, "אנו עלולים להיגרר לתהומות של קיטוב שיובילו לסכנה אמיתית אל מול החזון שלנו כמי שנלחמים ביחד, מתגייסים ביחד לצבא, זוכים בהישגים לאומיים יחד, חוגגים את החגים יחד, בשכול ביחד, בכאב יחד ורק בפוליטיקה אנו חוזים בפילוג וקיטוב כה כואב".

איילת שקד
שרת הפנים, איילת שקד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שקד הוסיפה: "האם נצליח להעלות ריקוד אחד שבו כולם משתתפים? אני מאמינה שיש עוד דרכים שבהן ניתן לאחד, לחבר ושנהיה ביחד. נקעה הנפש מסבבי הבחירות המיותרות האלה. נמאס גם מהמצב שבו חצי מהעם, בכל פעם ממחנה אחר, מרגיש שגנבו לו את המדינה. צריכים לעבוד כולם יחד. יריבים פוליטיים הם לא אוייבים".

"אני עומדת כאן, כשרת הפנים בממשלת ישראל של כל מי שנמצא כאן ואומרת לכולם בואו נעבוד ביחד. אני מאמינה שביחד אפשר להקים ממשלה לאומית רחבה, שעסוקה בעשייה למען ישראל ואני באמת רוצה לשאת תפילה ואני מקווה שגם אתם תישאו את אותה תפילה שממשלת ישראל תוכל להיות אי פעם להקת מחול, ולא להקת זאבים", אמרה.