בליכוד הודיעו: תומכים בכינוס מליאת הכנסת להעברת חוק הקנסות

לאחר שבכחול לבן איימו שאם החוק לא יעבור כלשונו, המפלגתה לא תתמוך בהארכת הסגר, הודיע ח"כ זוהר: "חוק הקנסות יעבור היום בנוסחו המקורי". לוין: אאפשר את כינוס המליאה רק בתמיכת כל הסיעות

זמן צפייה: 00:48

מפלגת הליכוד הודיעה הבוקר (חמישי) כי היא תומכת בכינוס מליאת הכנסת במטרה לחוקק בקריאה שנייה ושלישית את חוק הקנסות, וזאת לאחר שאתמול יו"ר כחול לבן בני גנץ התנגד לפשרה לפיה סגן ניצב יוכל להורות על סגירת מוסד חינוכי רק אם ייקנס פעמיים תוך חודש.

אולם, יו"ר הכנסת יריב לוין התנה את כינוס הכנסת באישור של כל המפלגות, מה שלמעשה תוקע את המהלך, שכן לא כל המפלגות תומכות בהגדלת הקנסות. במצב הנוכחי, הכנסת לא תאשר היום את החוק, והממשלה לא תתכנס לדון בהארכת הסגר.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אלרעי-פרייס: "5 אושפזו במצב קשה לאחר קבלת מנת החיסון השנייה"

7,668 נדבקים חדשים ביממה – 9.2% מהבדיקות חיוביות; 96 איש מתו

נתוני התחלואה אז והיום: האם מוקדם מדי לצאת מהסגר השלישי?

מיקי זוהר
מיקי זוהר | צילום: חדשות 13

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, צייץ הבוקר: "חוק הקנסות יעבור היום בנוסחו המקורי. נפעל כדי שהוא יוצבע היום על מנת שנוכל להתחיל באופן מיידי לאכוף את כל אלו שאינם שומרים על ההנחיות".

כזכור, במהלך הדיונים על החוק לסגירת מוסדות לימוד שמפרים את הנחיות הקורונה, פרץ ויכוח בין גנץ ליו"ר הקואליציה, שהאשים: "הם מתנגדים לכל פשרה שמוצעת בעניין חוק הקנסות, הם מוכנים לסכן את בריאותם של כל אזרחי ישראל בשביל קמפיין הבחירות שלהם".

בתגובה, בכחול לבן השיבו לזוהר: "מיקי 'כבוד, כוח, כסף' זוהר מנסה לתחמן כדי להתחנף למפלגות החרדיות, לא יעזור לו. הליכוד מתעקש על דילים וויתורים מסכני חיים, אנחנו מתעקשים על אכיפה שוויונית ולא נאפשר המשך של פייק סגר. דין בני ברק כדין הרצליה".