אולמרט על מחאת הימין אמש: "יהיו אחראים לרצח הבא"

אלפי אנשי ימין הפגינו אמש בכיכר הבימה בתל אביב נגד מדיניות ממשלת בנט-לפיד. רה"מ לשעבר אולמרט אמר בריאיון ל"הכול כלול" כי מדובר "בחבורה של מסיתים" שפועלים בשליחות נתניהו. צפו

זמן צפייה: 06:07

מתקפה חריפה של ראש הממשלה לשעבר נגד מי שהחליף אותו: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התייחס היום (רביעי) למחאת הימין בכיכר הבימה בתל אביב שהתקיימה אמש ותקף את ראש הממשלה לשעבר וכיום ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. לדברי אולמרט, נתניהו עומד מאחורי האירוע אתמול בכיכר הבימה.

"אלה חבורה של מסיתים, אנשים שבעצם יהיו אחראיים לרצח הבא", אמר אולמרט באולפן "הכול כלול". "הם לא הראשונים. היה מי שלפני 26 שנה יצר, תמך ועודד את המסיתים ואת ההסתה שתרמה באופן ישיר לרצח ראש הממשלה. האיש הזה הפך לראש הממשלה אחריו. כשאומרת לך מירי רגב שאנו המדינה היחידה שהתנועה האיסלאמית נמצאת בממשלה. הרי נתניהו ניהל איתם משא ומתן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כבר לא בדיקה: המשטרה פתחה רשמית בחקירה נגד גל אוחובסקי

המצלמות חשפו: הנאשמים הגיעו לאחר הלינץ' ביפו, האישומים בוטלו

מות החייל מירי חברו בבסיס: נזיפות לקצינים בכירים, המ"מ יודח

אולמרט התייחס בריאיון גם לקריאות "גנב ושקרן" נגד ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט והאשים את נתניהו: "מי אלה חבורת האפסים והמסיתים הזאת? כל זאת נעשה תחת כנפיו של מי שרוצה לחזור להיות ראש הממשלה. יש בכלל ספק שנתניהו עומד מאחורי האירוע אתמול בכיכר הבימה?".

הוא המשיך ואמר: "האנשים שדיברו אתמול מדברים מפיו של נתניהו, של הבן שלו, של אשתו. זו תרבות הדיבור שלהם. ככה הם מתנהגים. זה בלתי נמנע אלא אם כן נתניהו יופיע ויגיד שהוא מתנגד לדברים שנשמעים ושאלה דברי הבל".

חברת הכנסת קרן ברק מהליכוד הגיבה בשידור לאולמרט ואמרה: "אולמרט הוא המסית הגדול ביותר, שמדבר בלשון כל כך נמוכה וכל כך בוטה. אני הייתי בוחרת בשפה אחרת".