הנדל: "נתניהו צריך לשבת בהוואי ולפרוש"

שר התקשורת התייחס לאפשרות שהמפלגה המשותפת שלו עם איילת שקד תסכים לשבת בממשלה תחת נתניהו: "הוא לא הפתרון, אלא הבעיה. צריך רק ממשלת אחדות". שקד קראה לנתניהו: "מוותרת על הקרדיט, תאשר את הפטור מוויזות לארה"ב"

20211215132353 Noam7858
שר התקשורת יועז הנדל בכנסת | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

פוסלים את נתניהו? שר התקשורת יועז הנדל אמר הבוקר (חמישי) כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צריך לפרוש מהחיים הפוליטיים. "מבחינתי, הוא צריך לשבת בהוואי ולפרוש", אמר הנדל בריאיון לאלמוג בוקר ורזי ברקאי בגלי צה"ל. "נתניהו הוא לא הפתרון, אלא הבעיה".

הנדל התייחס גם לעתיד לאחר הבחירות. "אנחנו אומרים שצריך לשים על השולחן רק ממשלת אחדות. אנחנו נדאג שזה יקרה. מי שחושב שאתן לממשלת אחדות להתקיים כפי שזה קרה בפעם הקודמת עם נתניהו וגנץ, זה לא יקרה", כך שר התקשורת.

איילת שקד בהצהרת משותפת עם יועז הנדל
איילת שקד בהצהרת משותפת עם יועז הנדל | צילום: אריאל זנדברג

על המצב בעוטף עזה אמר: "אנחנו במציאות שבה מלחמת ההתשה מול עזה מתקיימת הרבה שנים. כל פעם אנחנו גובים מחיר וכנראה לא מספיק כבד. אני לא רוצה להיות פופוליסט ולהגיד שצריך לעשות ככה וככה. אם נתחיל לחשב מה יקרה אם נפגע במחבלים או שנמנע פיגועים, נמצא את עצמנו באירוע הרבה יותר קשה".

במקביל, שותפתו למפלגת הרוח הציונית, שרת הפנים איילת שקד, פרסמה היום קריאה נוספת לנתניהו לזנוח את ההתנגדות של הליכוד לאשר בכנסת את הליך הפטור מוויזות לארה"ב. "אני מוותרת על הקרדיט, רק תאפשר לאזרחי ישראל פטור מוויזה לארה"ב", כתבה שקד בחשבון הטוויטר שלה.