השרים מגיבים לאמירה של עודה: "מקומו לא בכנסת ישראל"

לאחר שיו"ר הרשימה המשותפת פרסם סרטון ובו הוא קרא לצעירים הערבים שלא להתגייס לכוחות הביטחון, שרת הפנים שקד הגיבה בחריפות וטענה כי הוא "מסית נגד המדינה ומוסדותיה". שר הבט"פ בר-לב: "אמירה מקוממת, מסוכנת וחסרת אחריות"

זמן צפייה: 03:01

במערכת הפוליטית החלו להגיע הבוקר (שני) התגובות לסרטון שפרסם אמש יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, ובו הוא קרא לצעירים הערבים שלא להתגייס לכוחות הביטחון. שרת הפנים איילת שקד כתבה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה: "איימן עודה מסית נגד מדינת ישראל ומוסדותיה. איתו לא עושים שום הסכמים. מקומו מחוץ לכנסת ישראל".

מוקדם יותר מסר השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "אמירה מקוממת, מסוכנת וחסרת אחריות. השירות של ערביי וערביות ישראל במשטרה הוא סמל לדו-קיום ולהשתלבות. אמיר חורי ז"ל הוא גיבור ישראלי. הוא היה ערבי-ישראלי. אמיר הוא סמל לדו-קיום ולהשתלבות. שוטרים ושוטרות מהחברה הערבית הם חלק חשוב מהמשטרה במאבקה בפשיעה ובטרור, ומגמה זו תוסיף להתעצם".

כזכור, עודה אמר אתמול כי "העמדה ההיסטורית שלנו, היא לעמוד לצד עמנו המקופח, כדי לשים קץ לכיבוש הנפשע הזה. כדי שתקום מדינת פלסטין ושדגלי פלסטין יונפו כאן, על חומות ירושלים, ושיהיה שלום על אדמת השלום". לצעירים הערבים שכבר התגייסו לכוחות הביטחון קרא עודה "להשליך את הנשק בפניהם".