ממדגם חדשות 13 והפרופ' קמיל פוקס עלה כי המפלגה המובילה היא הליכוד עם 37 מנדטים מול כחול לבן שקיבלה 32 מנדטים בלבד. המפלגה השלישית בגודלה היא הרשימה המשותפת עם 14 מנדטים, אחריה ש"ס עם תשעה מנדטים. לישראל ביתנו ויהדות התורה מספר זהה - שמונה מנדטים לכל אחת. מפלגת העבודה-גשר-מרצ נחלשה משמעותית וזכתה לשישה מנדטים בלבד, וכך גם ימינה עם מספר זהה של מנדטים. כצפוי, עוצמה יהודית לא עברה את אחוז החסימה.

לאחר תוצאות המדגים, ראשי העבודה-גשר-מרצ גם תקפו בחריפות את יו"ר כחול לבן. עמיר פרץ האשים: "ברגעים הקריטיים - קמפיין חסר אחריות של כחול לבן פגע במחנה - נכון להיום איננו אלטרנטיבה שלטונית".

ראשי מפלגת העבודה-גשר-מרצ
ראשי מפלגת העבודה-גשר-מרצ | צילום: חדשות 13

מספר 2 בעבודה-גשר-מרצ, אורלי לוי אבקסיס, אמרה כי "עברנו מסע לא קל, לא פשוט. בצורה אחראית החלטנו להיות אלו שיביאו את הבשורה בנושאים החברתיים, אלה שמכבידים עלינו ביום יום. עשינו את מה שצריכים היו לעשות בכחול לבן – אילו גנץ היה לוקח את האחראיות ועובד כפי שהצענו, פתק אחד לכל הגוש, אולי היינו היום עם תוצאה אחרת. אני מודה, ציפינו ליותר".

מספר 3 ברשימה, ניצן הורוביץ, אמר כי "בימים האחרונים ראינו מצד שותפינו בכחול לבן קמפיין לא ראוי כלפינו. במקום לשמור על הקולות שלהם הם ניסו לפגוע בנו והיום כולם מבינים שזה היה דבר לא אחראי. עכשיו, כשאנחנו מסתכלים קדימה, יש לנו אחראיות כלפי המצביעים שלנו להילחם על כל תג ועל כל פסיק באידאולוגיה שלנו. נמשיך להתנגד לסיפוח, להיאבק על חופש אישי".

בני גנץ
בני גנץ | צילום: רויטרס