המירוץ להסתדרות: בתו של הרב עובדיה נגד ש"ס

הבת של הרב עובדיה תומכת בניסנקורן למרות שהיא ברשימה של שלי

אחד ההישגים הגדולים של שלי יחימוביץ' במרוץ להנהגת ההסתדרות הוא ההסכם עם ש"ס. לפי ההסכם, יחימוביץ' ואיתן כבל המובילים את רשימת "הבית החברתי" יקצו רבע מהמקומות לש"ס בתמורה לתמיכת המפלגה ביחימוביץ'. אלא שכעת מתברר כי בין האנשים ששובצו ברשימה יש כאלה שתומכים בכלל ביריבה של יחימוביץ' - ניסנקורן.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

רבקה צ'יקוטאי, בתו של מנהיג ש"ס המנוח הרב עובדיה יוסף, היא מבכירי המפלגה בהסתדרות ומכהנת כיום כחברת הנהגת המוסד וממונה על תחום העובדת הדתייה. צ'יקטואי הופתעה לגלות את שמה ברשימתה של יחימוביץ' בעוד שכבר מזה זמן רב היא תומכת ביו"ר המכהן. לדבריה, היא גם לא מתכוונת להיענות להסכם של ש"ס.

"שמעתי שמועות שהשם שלי ברשימה של שלי אבל אף אחד לא דיבר איתי ולא שאל אותי", אמרה צ'יקוטאי לחדשות 2. "אנשי ש"ס הארצי הלכו עם יחימוביץ' ולא התייעצו אתנו. התייחסו אלינו כשקופים".

מש"ס נמסר לתגובה כי "בהוראת יו"ר התנועה אריה דרעי, תנועת ש"ס על כל תומכיה וחברי ההסתדרות שלה ברחבי הארץ פועלים למען מפלגת הבית החברתי שש"ס שותפה מלאה בה. אם יש בודדים שעל דעת עצמם החליטו לסייע לניסנקורן, שתומך תמיכה נלהבת בהעסקת עובדים בשבת, שיבושם להם".