הרב מאזוז על שרי הממשלה: "גרועים יותר מהנאצים"

הרב מאיר מאזוז יצא במילים חריפות נגד הממשלה ואמר כי "הם בוגדים בעמם". השר לפיד תקף: "הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז". ליברמן: "במקום לימודי ליבה, הרב מאזוז בוחר ללמד לימודי שנאה"

זמן צפייה: 01:17

סערה במערכת הפוליטית בעקבות דבריו של הרב מאיר מאזוז, שכינה אמש (שבת) בדרשה השבועית שלו את שרי הממשלה כ"גרועים יותר מהנאצים". בין היתר, אמר מאזוז גם כי שרי הממשלה "בוגדים בעמם".

שר החוץ יאיר לפיד הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו. התשובה היחידה שלי היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל".

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב גם כן: "במקום לימודי ליבה, הרב מאזוז בוחר ללמד לימודי שנאה. לא ידעתי שלימודי ליבה, יציאה לעבודה ושירות צבאי זה יותר גרוע מהנאצים. בדיוק בשביל אנשים כמוך נכתב במקורות שבית המקדש "מפני מה חרב? מפני שהייתה בו שנאת חינם".

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ גלעד קריב, הוסיף: "הרב מאזוז, שישיבתו נתמכת ע"י המדינה במיליוני שקלים, מצהיר ששרים בממשלה גרועים מהנאצים. חברי הכנסת של ש"ס, הפעם לא יתקבלו תירוצים שדברים הוצאו מהקשרם. אם יש בכם טיפת הגינות, השמיעו קולכם נגד הדברים הבזויים והמסוכנים שיש בהם חילול השם, חילול זכר נספי השואה והסתה של ממש".