סער: החלטתי להסכים להצעת גנץ לוועדת חקירה לפרשת הצוללות

שר המשפטים אמר בריאיון בכאן רשת ב' כי הוא תומך בהקמת ועדה שתבחן את עסקת כלי השיט, כאשר לדבריו גם היועמ"ש היה שותף להחלטה. כעת, כדי שהוועדה תקום נידרש רק אישור הממשלה

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער
יו"ר תקווה חדשה גדעון סער | צילום: חדשות 13

שר המשפטים אמר היום (ראשון) בריאיון לכאן רשת ב' כי החליט להסכים להצעת שר הביטחון בני גנץ להקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות. לדבריו, גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט היה שותף להחלטה. כעת, השר גנץ יצטרך להניח את ההצעה על שולחן הממשלה, שתבחן אם לאשר אותה.

כזכור, לפני כארבעה חודשים נרשם עימות בין לשכות שני השרים סביב הנושא, כאשר בלשכת שר הביטחון הודיעו כי ההצעה להקמת הוועדה הועברה אל משרד המשפטים, אך בלשכתו של סער ענו בתגובה: "לא התקבלה טיוטת הצעה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מנכ"ל ביונטק: עד השנה הבאה יהיה צורך בעדכון של החיסון

השרים החליטו: צה"ל ושב"כ יסייעו בטיפול באמל"ח בחברה הערבית

אחותה של ליטל מלניק שנרצחה בקריות: "לאחרונה נהיה לה קשה"

לאחר מכן, המשיך העימות בהודעת משרד הביטחון כי "ההצעה הועברה אתמול בשעה 16:46 לאחר שיחת תיאום בנושא", ובתגובה ממשרדו של סער נכתב כי "ההתנהלות אינה מקובלת. שר המשפטים מתכוון לשמור על נוהלי עבודה מתוקנים, החיפזון והיעדר הדיון לא מקובלים".

גנץ ניסה לקדם בעבר ועדה משרדית בנושא, אך ראש הממשלה הקודם, בנימין נתניהו, התנגד. כעת, כאשר נתניהו נמצא בשורות האופוזיציה, נראה כי בשלו התנאים להקמת ועדה ממלכתית שתהיה בעלת יכולת בדיקה מעמיקה ובלתי תלויה.