"אדקור אותך, סמולנית מסריחה": גבר חשוד שאיים על חיי ח"כ שפיר

בן 42 נעצר בחשד ששלח בזהות בדויה הודעות שכללו איומי רצח לחשבון האינסטגרם ועמוד הפייסבוק של יו"ר התנועה הירוקה. קצין הכנסת הגיש תלונה במשטרה. הגבר נחקר - והכחיש את החשדות נגדו

זמן צפייה: 00:20

גבר בן 42 נעצר היום (שלישי) בחשד שאיים ברצח על חברת הכנסת סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי. על פי החשד, הגבר כתב בחשבון האינסטגרם של שפיר "אני אדקור אותך יא סמולנית מסריחה" (הטעות במקור) וכן שלח איומים דומים לעמוד הפייסבוק שלה, כל זאת בזהות בדויה.

קצין הכנסת הגיש תלונה במשטרה ובעקבות כך, נפתחה חקירה. חוקרי תחנת משטרה לב תל אביב חקרו את בן ה-42, שהכחיש את החשדות נגדו. לאחר כמה שעות, שוחרר הגבר ממעצר בערבות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד: שוטר מי-ם שיקר לחיילת על מיונים ביחידה סודית ואנס אותה

פורים בצל הקורונה: איך להתכונן לחג אם התחפושת מתעכבת בדואר?

זן חדש של רמאות: גנב פרטי כרטיסי אשראי – ושילם ביישומונים

חברת הכנסת שפיר, המתפקדת כיו"ר התנועה הירוקה, נבחרה לכנסת בבחירות האחרונות מטעם המחנה הדמוקרטי. לפני כחודשיים, לאחר איחוד הסיעות העבודה, גשר ומרצ, הודיעה כי לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-23.

"למרות הרצון שלי להמשיך בכל הכוח, בכל המאבקים שהתחלנו, למרות המחויבות שלי לאזרחים, אני לא מוכנה לאפשר לניצחון שלנו בבחירות לחמוק – ולכן במערכת הבחירות הזאת אני לא אתמודד לכנסת", אמרה שפיר והוסיפה: "אני משלמת בגאווה את מחיר האיחוד". זאת, לאחר שנותרה מחוץ לאיחוד שנחתם השבוע בין העבודה-גשר למרצ.

לפני כשנה, הגישה שפיר תלונה במשטרה לאחר שקיבלה איומים על חייה. בעקבות התלונה, נעצר הבוקר גבר בן 30 תושב מזכרת בתיה, החשוד כי איים על חייה ברשתות החברתיות. הוא הובא לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.