בחירות 2022: מפלגת העבודה בוחרת יו"ר

36 אלף בעלי זכות הצבעה יבחרו בין היו"ר המכהנת מרב מיכאלי לבין מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני כשככל הנראה תזכה מיכאלי בקדנציה שנייה ברציפות. הקלפיות ייסגרו בשעה 19:00

מרב מיכאלי מירב מיכאלי
שרת התחבורה מרב מיכאלי | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

הפריימריז הראשונים במערכת הבחירות לשנת 2022: כ-36 אלף מתפקדים של מפלגת העבודה יבחרו היום (שני) במועמד שלהם לראשות המפלגה לקראת מערכת הבחירות בין היו"ר המכהנת מרב מיכאלי לבין מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני.

הקלפיות נפתחות בשעה 10:00 עד לשעה 19:00 כשההצבעה תיערך גם פיזית וגם אלקטרונית. בין היתר יוצבו קלפיות בבאר שבע, חיפה, תל אביב ובירושלים. בנוסף, כתובת אינטרנט תישלח במסרון לבעלי זכות ההצבעה, שם הם יצטרכו להזין פרטי זיהוי כדי לאמת את פרטיהם האישיים ואז יוכלו להצביע.

ערן חרמוני
ערן חרמוני | צילום: גילי יערי, פלאש 90

לפי כל ההערכות, כל תוצאה מלבד ניצחון של מיכאלי וזכייה בקדנציה שנייה רצופה תיחשב להפתעה. הבחירות מתקיימות כשברקע סירובה של מיכאלי להתאחד עם מרצ ולרוץ ביחד בבחירות הקרובות.

חברי הסיעה בכנסת פרסמו אתמול מכתב תמיכה במיכאלי. "היא פעלה באמונה ובנחישות כדי להחיות את המפלגה וטיפסה להישג של שבעה מנדטים בבחירות האחרונות", נכתב במכתב. במקביל, חרמוני הודיע כבר שאם ייבחר, הוא יפעל להעמיד בראשות המפלגה מועמד מוביל במקומו כדי שינהיג את המפלגה.