סמוטריץ': "בנט מנסה לחבור לליכוד, קורא לשקד - שובי הביתה"

שר התחבורה טען בכנס "בני עקיבא" כי שר הביטחון הנכנס מתכנן לחבור לליכוד וקרא להקים מפלגה ציונית דתית מאוחדת. "שקד על פרשת דרכים, קורא לה לחזור אלינו"

זמן צפייה: 03:12

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התארח היום (שני) בוועידת החינוך של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא בבנייני האומה בירושלים. בדברים שנשא באירוע הוא קרא ליו"ר הימין החדש איילת שקד לחזור לציונות הדתית, האשים את שר הביטחון הנכנס, נפתלי בנט, כי הוא מנסה לחבור לליכוד ואמר כי על הציונות הדתית להקים מפלגה גדולה ומאוחדת.

"בנט עשה מהלך נוסף לחבירה לליכוד", אמר סמוטריץ במהלך האירוע, והתייחס בכך למינויו הטרי של בנט לתפקיד שר הביטחון ולאיחוד הצפוי בין רשימת הימין החדש למפלגת הליכוד. לאחר מכן, קרא לחברת מפלגתו לשעבר לחבור אליהם בשנית. "איילת שקד נמצאת על פרשת דרכים, אני קורא לה לחזור הביתה, לציונות הדתית".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נתניהו: "לא הייתה התפייסות עם ירדן בגלל הנושא הפלסטיני"

קריאות אל גנץ באירוע של ח"כ חרדי: "לך לערבים, מחבל" • תיעוד

סקר חדשות 13: גנץ מוביל במנדט על רה"מ – שמנצח בבחירות ישירות

ח''כ בצלאל סמוטריץ', הבית היהודי
ח''כ בצלאל סמוטריץ', הבית היהודי | צילום: חדשות 13

"בנט חושב שהדרך להשפיע לא עוברת דרך מפלגה ציונית דתית גדולה. כך הוא בחר, אני סבור אחרת", אמר סמוטריץ', והסביר שהמניע לקריאתו הוא הרצון להקים מפלגה אחת, גדולה ומאוחדת, שתייצג את כלל הציונות הדתית.

"כדי שלציונות הדתית יהיה ייצוג פוליטי ראוי, אני מוכן לתת את המפתחות לכל גוף או צוות משא ומתן שיקבעו הסכם לאיחוד מפלגה ציונית דתית גדולה אחת", אמר.